שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
שאלות לגבי קמפיין ברשת התוכן
פורסם: 29 ינואר 2009 06:23   [ התעלם ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  42
הצטרף: 22/10/2008

היי טל, מה שלומך?

יצרתי קמפיין ברשת התוכן, כאשר אני משתמש ב-CPM.
בחרתי אתרים מאד ממוקדים לסוג המוצר שאני מוכר, והצלחתי להוריד את העלות ל-0.08 ממוצע לקליק. הענין הוא שכבר יש לי קרוב ל-300 קליקים ללא מכירה.(וזה מוצר מאד פופולרי בקליקבנק). אני מתלבט אם לוותר על הקמפיין. מצד אחד- אפילו תהיה מכירה אחת אני עדיין אצא מופסד, מצד שני- יש מצב להוריד את העלות עוד יותר, ובנוסף- עמוד המכירה מציע קורס חינם דרך מספר מיילים עוקבים ואולי יהיו גם מכירות מאוחרות משם. מה דעתך?

שאלה נוספת באותו עניין- ה-CPM שאני מציע כרגע הוא 0.60. אני רוצה להוריד אותו אבל קצת חושש שה-CTR יירד בעקבות זאת(המודעה שלי תפורסם במקומות פחות אטרקטיביים) ואז העלות שלי תגדל. ישנם כללים מסוימים שיכולים לעזור בתמחור CPM , או שזה פשוט עניין של ניסוי ובדיקה לגבי כל אתר ואתר בנפרד?

תודה, ניר

 חתימה 

הכוונת חיילים משוחררים

effects of cigarettes smoking
עבודה מהבית

פרופיל
 
 
פורסם: 29 ינואר 2009 22:36   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

הי ניר, מה שלומך?

בכל אתר תשלם ביד קצת שונה, מכיון שיש קשר בין גובה הבידים ל:
1. מידת התחרות בדף (עד כמה הוא מבוקש)
2. עד כמה הוא רלוונטי למוצר שלך
(ועוד כמה משתנים קצת מסובכים ופחות חשובים).

לגבי הקליקים וחוסר המכירות, שני דברים:
1. רשת התוכן לפני אופטימיזציה ממירה פחות טוב מרשת החיפוש, כך ש 300 קליקים לפני אופטימיזציה וללא מכירות זה לא חריג.
2. רשת התוכן עשויה להמיר אפילו טוב יותר מרשת החיפוש לאחר אופטימיזציה. ואסביר:
אני מבינה שאתה מפרסם באתר מסוים, אבל האם הקליקים שלך מגיעים רק מדף אחד באתר? או מכל מיני דפים שונים?
אני מציעה שתריץ דו"ח placement כדי לראות באילו דפים הוצגה המודעה שלך. בד"כ נגלה הבדלים משמעותיים בין דפים שונים, אפילו באותו אתר: דפים מסוימים עם CTR גבוה מאוד, ואילו דפים אחרים עם CTR ש"עושה פוליש” (שוב תודה לעומרי על הביטוי הנהדר).
על אותו משקל בדיוק, דפים מסוימים לא ימירו בכלל, ודפים אחרים ימירו בשיעורים שלא ראית כמותם ברשת החיפוש: 10%-50%, מספרים לא נורמליים.
ייקח קצת זמן לראות תוצאות בדו"ח, אבל ברגע שזיהית את הדפים הלא איכותיים (CTR נמוך והופעות מרובות), תוסיף אותם ככתובות בשלילה, במקרה הצורך, תוריד קטגוריה שלמה.
השדרוג לא יגיע רק בצורת המרות, אלא הורדת עלויות: מכיון שאתה משלם CPM, ככל שתוריד דפים עם CTR נמוך, כך כך תקבל קליקים רבים יותר בפחות כסף.

הצלחה רבה,
טל

פרופיל
 
 
פורסם: 30 ינואר 2009 01:55   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  42
הצטרף: 22/10/2008

תודה, טל.
איך אני יודע אילו דפים ממירים? (אפשר לעשות מעקב המרות לדפים?)

לגבי הדוח מיקומים של גוגל:

יש לי מיקומים עם 8000 הופעות והדוח מראה לי 1000 הופעות. את הקליקים הוא מראה נכון כך שהנתונים מעוותים.

אבל הבעיה היותר מרכזית שלי היא שגוגל לא מאפשר להגדיר הורדת דף מעבר לרמה השניה.
אם יש לי למשל שני דפים: a.com/b/c ו- a.com/b/d ולאחד מהם יש CTR גבוה ולשני נמוך, אני יכול להגדיר כשלילי רק עד הרמה של a.com/b ואז אני מפסיד את כל הדפים ברמה מתחת…
לצערי, לפחות בקמפיין הספציפי הזה, אלו רוב המקרים(בינתיים), אז אני לא כ"כ יודע איך אני יכול לעשות אופטימיזציה לקמפיין מעבר למה שכבר עשיתי.
יש לך איזשהו רעיון בשבילי?

תודה, ניר

 חתימה 

הכוונת חיילים משוחררים

effects of cigarettes smoking
עבודה מהבית

פרופיל
 
 
פורסם: 30 ינואר 2009 15:08   [ התעלם ]   [ # 3 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

בוקר טוב ניר,

1. שלילת הקטגוריות מבאסת לאחרונה, בשל ההגבלה של גוגל לשלילת רמה אחת. יחד עם זאת, גוגל הגבילו את השלילה (וגם את המיקוד) אך מנגד הוסיפו לנו את האופציה לשלב מילות מפתח בקמפיין מכוון אתר.
כך שהיכן שאין אפשרות להורד קטגוריה שלמה, אפשר לנסות להוסיף מילות מפתח הממוקדות רק לדף עם ה CTR הגבוה, כך שהמודעה תופיע שם ולא בדף עם ה CTR הנמוך.
במקרים מסוימים כן ישתלם לך להוריד את כל הקטגוריה, למרות שזה מוריד לך גם תת קטגוריה מוצלחת, פשוט כי אין אפשרות למקד בלעדית אליה, ואילו תת הקטגוריה הגרועה פשוט אוכלת את הקמפיין. סדר עדיפויות מה שנקרא.
2.מעקב המרות לדפים אפשרי אם אתה מכניס קוד מעקב המרות של גוגל, ויפה שעה אחת קודם. אתה תראה את ההמרות בעמודת conversions בדו"ח placements.
3. אכן...הדו"ח הזה מציג נתונים קצת בעיכוב, ולוקח לו כמה שבועות להציג תמונה בערך מלאה, אך בסופו של דבר זה משתלם.

הרבה הצלחה,
טל

פרופיל
 
 
פורסם: 31 ינואר 2009 17:09   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  42
הצטרף: 22/10/2008

היי טל,

אם הבנתי נכון, אז בעצם כדי ליישם את השימוש במילות מפתח כדי להציג רק דפים ספציפיים,
אז אני צריך ליצור קבוצת מודעות נפרדת לכל placement ושם להגדיר מילות מפתח שקימות רק בדף הספציפי שאני רוצה. אם אני אגדיר מילות מפתח ברמת הקמפיין אז מן הסתם זה יבטל לי הרבה placements שאני כן רוצה להציג. תקני אותי אם אני טועה.

תודה, ניר

 חתימה 

הכוונת חיילים משוחררים

effects of cigarettes smoking
עבודה מהבית

פרופיל