היי טל, מה שלומך?
יצרתי קמפיין ברשת התוכן, כאשר אני משתמש ב-CPM.
בחרתי אתרים מאד ממוקדים לסוג המוצר שאני מוכר, והצלחתי להוריד את העלות ל-0.08 ממוצע לקליק. הענין הוא שכבר יש לי קרוב ל-300 קליקים ללא מכירה.(וזה מוצר מאד פופולרי בקליקבנק). אני מתלבט אם לוותר על הקמפיין. מצד אחד- אפילו תהיה מכירה אחת אני עדיין אצא מופסד, מצד שני- יש מצב להוריד את העלות עוד יותר, ובנוסף- עמוד המכירה מציע קורס חינם דרך מספר מיילים עוקבים ואולי יהיו גם מכירות מאוחרות משם. מה דעתך?
שאלה נוספת באותו עניין- ה-CPM שאני מציע כרגע הוא 0.60. אני רוצה להוריד אותו אבל קצת חושש שה-CTR יירד בעקבות זאת(המודעה שלי תפורסם במקומות פחות אטרקטיביים) ואז העלות שלי תגדל. ישנם כללים מסוימים שיכולים לעזור בתמחור CPM , או שזה פשוט עניין של ניסוי ובדיקה לגבי כל אתר ואתר בנפרד?
תודה, ניר
שלום אורח! אנא בצע 
