טל בר-לביא - 02 פברואר 2009 15:08
שלום נאור וברוך הבא,
ראשית אני כמובן מאוד מבינה אותך. כשכל קמפיין מקבל QS נמוך זה מן הסתם מבאס, אך אני בטוחה שזה זמני.
1. כמה קמפיינים בנית לפני שהקפאת אותם, והאם אתה יודע מה היה ה QS העיקרי בהם לפני שהקפאת?
2. האם הקמפיין שביטוייו קיבלו GREAT בהתחלה, ירד ל POOR לאחר החלפת כתובת היעד (לאחר שהחלפת VENDOR) או שה QS ירד לפני כן?
טל
טל שלום ותודה שאת משיבה לי,
1. לפני ההקפאה היו שלושה קמפיינים פעילים, אז עוד לא ידעתי איך לבדוק QS. היום אני יודע ולפי מה שראיתי שתיים מהם היו על POOR ואחד מהם היה על GREAT אך לא פורסם עקב הפסילה של GOOGLE על רקע “MIRACLE”
2. הקמפיין שביטוייו קיבלו GREAT בהתחלה ירדו ל POOR רק אחרי שהחלפתי לVENDOR אחר
בנוסף לכך אתמול ניסיתי לעלות קמפיין חדש עם כמה וונדורים שונים אף באחד מהם יש הצלחה לפי מיטב הבנתי וכרגע אני עומד על 42 קליקים ו 171K של צפיות
אשמח לשמוע את דעתך בנושא
העכשיו לסיכום כמה שאלות:
1. האם נראה לך שהנישה שכרגע עם נתונים שאני ציינתי היא נישה מוצלחת?
2. האם אני צריך להמשיך ולפעול באותו תחום בקמפיין נוספים?
3. האם דף נחיתה שנראה בעיניי טוב ובעיני גוגל לא מספיק (QS נמוך) מה בכל זאת אפשר לעשות עם אותם עמודים?
4. כיצד זה הגיוני שבאותו קמפיין יש 4 קבוצות והמודעה דיי דומה בכל הקבוצות, השוני היחידי הם הוונדורים השונים. מתוכם רק אחד עם 171K הופעות השאר 0 תנועה.