שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
בחירת מוצר בקליקבנק
פורסם: 15 פברואר 2009 21:14   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  9
הצטרף: 27/01/2009

שלום,

יש לי כמה שאלות לגבי בחירת מוצר בקליקבנק (שיעור 2):

1) למדנו קריטריונים לבחינת עמוד המכירה. במשך כמעט שבועיים בדקתי עשרות דפי מכירה אבל אף אחד מהם לא ענה על כל הקריטריונים שלמדנו. במיוחד לא על המילים ה"אסורות" (tell, buy, learn, things, stuffs)- כל דפי המכירה שבדקתי הכילו לפחות אחת מהמילים הנ"ל, לעיתים אפילו בכותרת. אני מתלבטת אם להתפשר או להמשיך לחפש. מה דעתך? על מה אסור להתפשר?

2) ראיתי באחד הדיונים בפורום שכתבת שיש יתרונות גם ל-refd גבוה וגם לנמוך. לעומת זאת, בשיעור רן אמר שלא מומלץ לבחור מוצר עם refd גבוה או נמוך, כי בגבוה קשה ל-affiliates להתחרות במוכר המוצר ובנמוך, למוכר אין הרבה מושג איך לשווק את המוצר שלו. כלומר, אני מבינה שיש כאן חילוקי דיעות לגבי ה-refd המומלץ, נכון?

3) מצאתי כמה נישות שהיו להם הרבה מאוד חיפושים (עפ"י wordtracker
אבל לא היו להם מפרסמים בכלל (עפ"י חיפוש בגוגל גלובל). מצד אחד זה נראה מצויין, אבל מצד שני זה נראה קצת חשוד. מה דעתך?

4) האם ניתן למצוא נתון לגבי אחוז הקונים מתוך מספר הנכנסים לעמוד מכירה מסויים?

תודה רבה ויום נעים
שני

פרופיל
 
 
פורסם: 17 פברואר 2009 21:23   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

שלום שני וברוכה הבאה לפורום,

1. אלו באמת לא מילות המכירה המוצלחות ביותר, אבל אם זה מה שיש, אפשר לעבוד עם זה.
לעומת זאת, כשתבני דף נחיתה או מכירה משלך בעתיד, את תעשי זאת טוב יותר!
דף המכירה חשוב מאוד, הוא סוכן המכירות שלך. הוא צריך להיות ברור, משכנע, מפתה, מעורר הזדהות - משהו שהיית קונה בעצמך אילו היית במצב דומה.
2. להפך, אני מסכימה עם רן במאת האחוזים בעניין ה refd. בדיוק מהסיבות שציינת, יש יתרוונת ל ref גבוה (המוצר נמכר היטב) וגם יתרון ל ref נמוך - תחרות נמוכה. לכל אחד מהם יש גם חסרונות בהתאם. אם מצאת נתון “באמצע”, מה טוב. אם לא, בדקי לגבי ref גבוהים מה מידת התחרות בשטח, אם התחרות מטורפת, כדאי לא להכינס לשם על ההתחלה. ref גבוה לא מחייב שמקורו כולו באדוורדס.
3. אם לא מצאת מפרסמים בכלל, בנישה עם הרבה מאוד חיפושים - כנראה שלא המצאת את הגלגל, אלא שאין אפשרות לפרסם את המוצר בגוגל או יש קושי מהותי לפרסם אותו. מוצר אסור מבחינת גוגל, מוצר שמקבל ציוני איכות נמוכים וכדומה. אם מצאת כמה מפרסמים, זה זה בטוח יותר.
4. אם האתר אינו שלך לא תוכלי לדעת. וונדורים יציינו שיעור המרה, אך לא הייתי מסתמכת על הנתון שהם מפרסמים, הוא יהיה מוגזם כלפי מעלה, וכמובן יכלול המרה ממקורות שונים, לאו דווקא אפילייאטים ולאו דווקא אדוורדס.

בהצלחה רבה,
טל

פרופיל
 
 
פורסם: 05 אוגוסט 2009 20:39   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  4
הצטרף: 28/07/2009

שלום
אני מקווה שאני נמצאת בפורום הנכון במידה ויש כמה.. זו הפעם הראשונה שאני נכנסת..
יש לי שאלה:
בשיעור השני הייתה דוגמא למחשבון לחישוב אחוזי החזרות.. רן ציין שהכתובת נמצאת בחוברת, אך איני מוצאת אותו וגם באתר של קליקבנק לא מצאתי, אשמח לכיוון איפה אוכל למצוא את המחשבון הזה?
תודה
יום טוב
מירי

פרופיל
 
 
פורסם: 08 אוגוסט 2009 20:44   [ התעלם ]   [ # 3 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  8
הצטרף: 09/07/2009

http://cbhelper.com/refund-calculator.html
מירי שלום.
הנה הלינק .לשמור במועדפים.נכון ,גם אני לא מצאתי את זה מחוברת.

פרופיל
 
 
   
 
 
‹‹ standard/accelerated      כפילויות ››