שלום וברוך הבא,
אני לא בטוחה שזו הסיבה לתמחור של גוגל, אבל זו אפשרות.
אם זה המצב, זה יתוקן במהרה.
כדי לזרז עניין, אני מציעה למחוק את כל המילים בקמפיין הבעייתי ולאחר מכן למחוק את הקמפיין כולו. למחוק! לא להקפיא, למחוק.
יש מצב שתצטרך למחוק גם את הקמפיינים שקיבלו בידים מטורפים (אלו החדשים) מאחר וכרגע גם הם חלק מה"היסטוריה" האמנם קצרה אך (אולי) בעייתית זו.
לאחר מכן פתח קמפיין חדש.
שוב, יש אפשרות שלא זו הסיבה לבידים הגבוהים, אלא צירוף מקרים של חוסר רלוונטיות בקמפיין או בעיה בדף הנחיתה של המוצר. במקרה זה, נסה מוצרים שונים, ואני מציעה שתעשה זאת לאחר מחיקת הקמפיינים בעיתיים.
בהצלחה,
טל