שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
quality score גרוע, מדוע?
פורסם: 02 פברואר 2009 05:24   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  20
הצטרף: 10/12/2008

הצילו!

אני חייל בזמן הלחימה בעזה החשבון “הורדם” עקב חוסר פעילותי.
עכשיו כשחזרתי בדקתי את הקמפיינים שהיו מורדמים והQS באחד מהם היה תקין במצב “GREAT”. ניסיתי להפעילו מחדש עם VENDOR אחר אך באותו עניין וגם שם הוא מיד צנח למטה ל “POOR”.

אני בשיעור הרביעי הספקתי עד עכשיו לעלות שלושה קמפיינים מהשיעורים הקודמים וכולם כשלו.
עכשיו ראיתי בשיעור הרביעי שמדברים על QS וגם עכשיו כשהעלתי קמפיינים נוספים שהשקעתי את רוב מאמצי הם עדיין מקבלים QS גרוע.
האם אני עושה משהו לא נכון?
אני פשוט מרגיש מצוקה!

תעזרו בבקשה

פרופיל
 
 
פורסם: 02 פברואר 2009 15:08   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

שלום נאור וברוך הבא,

ראשית אני כמובן מאוד מבינה אותך. כשכל קמפיין מקבל QS נמוך זה מן הסתם מבאס, אך אני בטוחה שזה זמני.
1. כמה קמפיינים בנית לפני שהקפאת אותם, והאם אתה יודע מה היה ה QS העיקרי בהם לפני שהקפאת?
2. האם הקמפיין שביטוייו קיבלו GREAT בהתחלה, ירד ל POOR לאחר החלפת כתובת היעד (לאחר שהחלפת VENDOR) או שה QS ירד לפני כן?

טל

פרופיל
 
 
פורסם: 02 פברואר 2009 23:10   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  20
הצטרף: 10/12/2008
טל בר-לביא - 02 פברואר 2009 15:08

שלום נאור וברוך הבא,

ראשית אני כמובן מאוד מבינה אותך. כשכל קמפיין מקבל QS נמוך זה מן הסתם מבאס, אך אני בטוחה שזה זמני.
1. כמה קמפיינים בנית לפני שהקפאת אותם, והאם אתה יודע מה היה ה QS העיקרי בהם לפני שהקפאת?
2. האם הקמפיין שביטוייו קיבלו GREAT בהתחלה, ירד ל POOR לאחר החלפת כתובת היעד (לאחר שהחלפת VENDOR) או שה QS ירד לפני כן?

טל

טל שלום ותודה שאת משיבה לי,

1. לפני ההקפאה היו שלושה קמפיינים פעילים, אז עוד לא ידעתי איך לבדוק QS. היום אני יודע ולפי מה שראיתי שתיים מהם היו על POOR ואחד מהם היה על GREAT אך לא פורסם עקב הפסילה של GOOGLE על רקע “MIRACLE”

2. הקמפיין שביטוייו קיבלו GREAT בהתחלה ירדו ל POOR רק אחרי שהחלפתי לVENDOR אחר

בנוסף לכך אתמול ניסיתי לעלות קמפיין חדש עם כמה וונדורים שונים אף באחד מהם יש הצלחה לפי מיטב הבנתי וכרגע אני עומד על 42 קליקים ו 171K של צפיות

אשמח לשמוע את דעתך בנושא

העכשיו לסיכום כמה שאלות:

1. האם נראה לך שהנישה שכרגע עם נתונים שאני ציינתי היא נישה מוצלחת?
2. האם אני צריך להמשיך ולפעול באותו תחום בקמפיין נוספים?
3. האם דף נחיתה שנראה בעיניי טוב ובעיני גוגל לא מספיק (QS נמוך) מה בכל זאת אפשר לעשות עם אותם עמודים?
4. כיצד זה הגיוני שבאותו קמפיין יש 4 קבוצות והמודעה דיי דומה בכל הקבוצות, השוני היחידי הם הוונדורים השונים. מתוכם רק אחד עם 171K הופעות השאר 0 תנועה.

פרופיל
 
 
פורסם: 03 פברואר 2009 03:30   [ התעלם ]   [ # 3 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

ערב טוב נאור,

הנישה שנפסלה עקב “פתרון קסם” כנראה אינה מוצלחת...לגבי הנישות האחרות, קשה לדעת עם הנתונים הקיימים.
מה שקרה עם ירידת ה QS יכול להיות קשור באמת להחלפת הוונדור: כלומר, הייתה התאמה טובה בין מילות המפתח שלך, המודעה ודף הנחיתה, ואולם כשהחלפת וונדור, החלפת גם דף נחיתה וייתכן שהוא פחות טוב ומתאים למודעה/מילות מפתח, וה QS ירד כתוצאה מכך.
אם אתה רוצה להמשיך לקדם מוצר שקיבל QS נמוך באופן גורף (כלומר, לא רק על חלק מהמילים, אלא כל המילים קיבלו ציון נמוך), כדאי לך להחליף למוצר מקביל אחר, עם דף נחיתה אחר.
הערה חשובה! אם בחרת להחליף דף נחיתה, אל תבצע את ההחלפה באמצעות שינוי כתובת היעד במודעה. הסיבה היא שגוגל כבר נתן QS נמוך ולא ישנה אותו מיידית. לעומת זאת, אם תקפיא את הקמפיין הבעייתי ותפתח חדש- גוגל יסרוק מיידית את הקמפיין החדש ויעניק QS חדש.
חשוב מאוד שתקפיא את הקמפיין (ולאחר מכן גם תמחק) הראשוני לפני פתיחת קמפיין חדש, על מנת שלא תופענה מילות מפתח זהות בשני קמפיינים שונים - פעולה אסורה מבחינת גוגל.
מה שמביא אותי לשאלה האחרונה שלך:
האם ב 4 הקבוצות ישנן מילות מפתח זהות? אם כן, הן מתחרות אחת בשנייה, ורק קבוצה אחת מקבלת הופעות.
עוד נקודה: האם אתה מדבר על 171,000 חשיפות? עם 42 קליקים? רשת התוכן עדיין פועלת אצלך בקמפיין במקרה? אם כן כבה אותה בהגדרות הקמפיין שלך, השאר רק את
google search
ו search network
פועלות (מסומנות).

בהצלחה רבה,
טל

פרופיל