שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
קמפיין טובשהופשר ועבר ל POOR
פורסם: 06 פברואר 2009 00:30   [ התעלם ]
חבר וותיק
RankRankRank
סך-הכל הודעות:  74
הצטרף: 12/10/2008

היי

לפני כ חודשיים עבדתי על קמפיין שהתחיל להניב (לאחר הרבה זמן ועבודה) למשך שבועיים מכירה כמעט כל יומיים ואז פתאום לא היתה שום מכירה למשך 3 שבועות...(בטח נגעתי במשהו טוב) ובכל אופן ניסיתי עוד לתקן ולהבין מה קרה למשך כמה ימים וזה לא עזר.
העברתי את הקמפיין PAUSED מכייון שהוא התחיל לשרוף הרבה כסף ולא יכולתי להתפנות להתעסק איתו.  עכשיו החלטתי לחזור ולעבוד עליו אבל כל מילות המפתח שהיו בעלות QS GOOD ן GREAT ועם אחוזי המרה של 3-10 % פתאום באופן גורף מקבלות QS POOR.  השארתי את הקמפיין שיעבוד כמה ימים וזה לא ישתנה… עקב כך גם אין הופעות למודעות שלי ולכן קמפיין כבר לא רלוונטי לי?  בדקתי והדך והמוצר עדיין קיימים בקליק בנק אז מה השתנה? יש משהו שאפשר לעשות כדי להחיות אותו?

תודה

פרופיל
 
 
פורסם: 08 פברואר 2009 05:29   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

לאחרונה גוגל נכנסים יותר ויותר בקמפיינים מופשרים, אני מציעה להוריד בידים ולא להקפיא, אם מדובר במוצר שאתם מתכננים לחזור אליו בקרוב (נניח חודש). אם לא, אפשר להקפיא, גם אם הוא יחטוף צניחה ב QS, זה הרי הפיך.
אתה יכול לתת לו קצת זמן, ה QS לא יישאר גרוע לנצח, אבל כדי לזרז עניין אתה יכול לפתוח את אותו קמפיין-מחדש. גוגל יסרוק אותו מיידית בתקווה שייתן ציון טוב יותר הפעם. את הקודם תקפיא כדי למנוע הופעה של מילות מפתח כפולות פעילות בשני קמפיינים נפרדים. תחליט איזה מהם למחוק לפי הקמפיין שהשיג ביצועים טובים יותר מבין השניים.

בהצלחה,
טל

פרופיל