הי איתי,
מה שלומך?
הנושא מועבר בווידאו #4, ואבהיר:
אנו מתחילים קמפיין מתצוגה סטנדרטית.
פירושה שתצוגת המודעות שלך נפרשת באופן שווה על פני כל היממה, כך שהתקציב שלך לא יגמר באמצע היום. מסיבה זו (בין השאר) לא תראה את המודעה שלך בכל פעם שתחפש אותה.
תצוגה מואצת פירושה שגוגל יציג את המודעה שלך לעיתים קרובות ככל האפשר על מנת למצות את התקציב כמה שיותר מהר.
אם בפועל איננו מנצלים אפילו שליש מהתקציב היומי שלנו, ואיננו זוכים להופעות רבות, נבחר לשנות את התצוגה למואצת, כדי לקבל יותר הופעות.
בשלב מתקדם יותר תוכל להתחיל כל קמפיין בתצוגה מואצת. בשלב הלמידה מומלץ להחליף לאופציה זו בהדרגה.
בהצלחה,
טל