שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
standard/accelerated
פורסם: 15 פברואר 2009 07:08   [ התעלם ]
חבר וותיק
RankRankRank
סך-הכל הודעות:  74
הצטרף: 12/10/2008

אהלן

בשיעורים של הוידאו לא דובר על ההבדל /המלצה לגבי
standard/accelerated delivery
במאפייני הקמפיין....אז אם אפשר.

תודה

פרופיל
 
 
פורסם: 17 פברואר 2009 21:05   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

הי איתי,
מה שלומך?

הנושא מועבר בווידאו #4, ואבהיר:
אנו מתחילים קמפיין מתצוגה סטנדרטית.
פירושה שתצוגת המודעות שלך נפרשת באופן שווה על פני כל היממה, כך שהתקציב שלך לא יגמר באמצע היום. מסיבה זו (בין השאר) לא תראה את המודעה שלך בכל פעם שתחפש אותה.
תצוגה מואצת פירושה שגוגל יציג את המודעה שלך לעיתים קרובות ככל האפשר על מנת למצות את התקציב כמה שיותר מהר.
אם בפועל איננו מנצלים אפילו שליש מהתקציב היומי שלנו, ואיננו זוכים להופעות רבות, נבחר לשנות את התצוגה למואצת, כדי לקבל יותר הופעות.
בשלב מתקדם יותר תוכל להתחיל כל קמפיין בתצוגה מואצת. בשלב הלמידה מומלץ להחליף לאופציה זו בהדרגה.

בהצלחה,
טל

פרופיל