הי יעד, מה שלומך?
יש כאן בעיה כפולה:
האחת היא QS נמוך יחסית, שגם ללא מתחרה פירושו שאתה תשלם על כל קליק יותר מערכו האמיתי. השנייה היא שיש גם מתחרה על אותה URL, וב QS כזה בלתי אפשרי לעבור אותו עם ביד ריאלי.
מדי פעם דירוגו של המתחרה כנראה משתנה לפי שעות היום (או שמא הוא מתזמן מודעות) ואז המודעה שלך עולה לפרקים קצרים, לכן אתה מקבל פה ושם IMP, אבל זה נפח הופעות זניח.
אני מציעה שתעבוד על ה QS שלך: ראשית, הקפא את כל המילים שקיבלו POOR. פתח אותן בקבוצה חדשה +מודעה שכותרתה זהה למילת המפתח המרכזית. אם אין באפשרותך לכלול במודעה אחת כותרת שתכיל את כל מילות המפתח, פירושו שעלייך לפצל את הקבוצה לכמה קבוצות.
כעת נסח מודעה אחת בלבד (!) לכל אד-גרופ. כשאתה מנסח 4 מודעות לאותה אד-גרופ, מספיק שינוי קטן בכותרת או שינוי גדול בטקסט, כדי להוריד QS. נסח רק מודעה אחת. בדוק מייד את ה QS. אם הוא טוב, נסח מודעה נוספת. הישאר רק עם 2 מודעות לכל אד-גרופ, לא יותר.
המשך לערוך כמה טסטים של פתיחת קבוצות לפי חלוקה לנושאים, כאשר אתה מקפיד על חלוקה לפי מילות מפתח שאפשר לכלול בכותרת. מילתץ המפתח חייבת להופיע בכותרת המודעה!
בהצלחה,
טל