שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
מדיניות החזרת מוצר שנמכר בעזרת דרופשיפר
פורסם: 10 יוני 2010 13:33   [ התעלם ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  106
הצטרף: 25/11/2009

רציתי לשאול אתכם לגבי מדיניות החזרת מוצרים במקרי דרופשיפינג
ראיתי בכמה מכירות באיביי שאני מתאר לעצמי שנמכרים בעזרת דרופשיפר שלא ניתנת אפשרות החזרה כלל
מה דעתכם עצתכם בנוגע לכך???
אני יודע שעבור לקוחות מצפון אמריקה מדיניות החזרה זה משהו מאוד בסיסי והם רואים מוצר עם מדיניות החזרה כאמין יותר
האם מישהו נתקל במקרה בו היה צריך להחזיר מוצר דרופשיפינג?

אשמח מאוד לדעת מה דעתכם ולשמוע מנסיונכם

 חתימה 

ClickOn Affiliates - רשת השותפים המתגמלת בישראל

פרופיל
 
 
פורסם: 10 יוני 2010 16:21   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1973
הצטרף: 09/11/2008

אני בד"כ משליך את מדיניות הספק שלי על הלקוח. ז"א אם הוא מקבל החזרות תוך x ימים, אני אומר את זה ללקוח.
אם הוא לא מקבל החזרות בכלל יש לך שתי אפשרויות:
- לציין כי אין אפשרות החזרה.
- להגיד ללקוח שישלח אליך (הביתה) את המוצר, ולמכור אותו למישהו אחר באיביי, כדי להיות מוכר טוב.

ברוב המקרים האופציה השנייה יותר מקצועית.

תומר

 חתימה 

תומר חן,
הצטרפו לעמוד הפייסבוק החדש שלי!

פרופיל
 
 
פורסם: 10 יוני 2010 22:42   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  712
הצטרף: 30/08/2009

תומר צודק בהחלט !

תפעל לפי מדיניותו של הספק בנוגע להחזרות.
מצד שני, אין דבר כזה “אני לא מקבל החזרות” גם עם תכתוב את זה בצבע אדום, אם גודל פונט 48 פיקסל smile אף אחד לא שואל אותך !

ברגע שהלקוח יפתח קייס בפייפאל, ויהיו לו טענות מוכחות (וגם אם לא), פייפאל תמיד יהיו לצד הלקוח.

מפה עולה מסקנה אחת, תמיד לציין שיש החזרות - כי זה יתרום למכירה , ובמקרה שאין מצב להחזיר את המוצר לספק תמיד אפשר למכור אותו עוד פעם, תוך כדי שהמוצר נשלך אליך.

 חתימה 

השוואת חברות אחסון אתרים

שיעורים פרטיים במפגשים אישיים!

בניית אתרים,קידום אתרים,יצירת הכנסות מהאינטרנט ועוד…
העמוד שלי בקליקים
יש ליפנות בהודעה פרטית.

פרופיל
 
 
פורסם: 10 יולי 2010 23:57   [ התעלם ]   [ # 3 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  220
הצטרף: 16/06/2009

בכל מקרה הלקוח סופג את עלות החזרת המוצר.. חוץ מקצת כאב ראש, אין פה נזק כלכלי ממשי.

 חתימה 

http://strawebberry.co.il/
סטודיו סטרוברי: עיצוב גרפי לאינטרנט ולדפוס | בניית אתרי תדמית | מיתוג לעסקים

פרופיל
 
 
פורסם: 31 יולי 2010 15:35   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  9
הצטרף: 07/07/2010

אבל מה קורה אם הלקוח רוצה להחזיר את המוצר? האם אנחנו מפנים אותו לדרופשיפר? ברגע זה הוא כבר יידע שהמוצר לא נשלח מאיתנו אלא מהספק…

פרופיל
 
 
פורסם: 01 אוגוסט 2010 19:52   [ התעלם ]   [ # 5 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  220
הצטרף: 16/06/2009

אתה מבקש שישלח אליך את המוצר ואתה שולח אותו ללקוח הבא שמבקש לרכוש את אותו מוצר. כך אתה לא הורס את המוניטין שלך ולא חושף את דרכי העבודה שלך.

 חתימה 

http://strawebberry.co.il/
סטודיו סטרוברי: עיצוב גרפי לאינטרנט ולדפוס | בניית אתרי תדמית | מיתוג לעסקים

פרופיל
 
 
פורסם: 03 אוגוסט 2010 02:31   [ התעלם ]   [ # 6 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1973
הצטרף: 09/11/2008

בנוסף למה שדנה אומרת, ואני מסכים לגמרי- אני רוצה לציין שזה לא משנה ללקוח מאיפה קנית ובכמה קנית. הוא קונה ממך לר כי הוא אידיוט (חוץ ממקרים מסוימים...), אלא כי הוא עשה את הבדיקות שלו והגיע למסקנה שהעסקה שהוא עשה היא עסקה נכונה.

זה פחות או יותר כמו שאנחנו יודעים שהעלות של חברות הסלולר לדקת זמן אוויר היא כ- 2.5 אג’, והן גובות כ- 40-70 אג’ לדקה, ובכל זאת אנחנו ממשיכים לשלם smile

בכל מקרה, כדי למנוע אי-נעימויות, תמיד עדיף שהוא ישלח את זה אליך.

 חתימה 

תומר חן,
הצטרפו לעמוד הפייסבוק החדש שלי!

פרופיל