שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
מיקום ההזמנה לא תואם את מיקום השילוח
פורסם: 22 יולי 2010 22:45   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  9
הצטרף: 07/07/2010

רציתי לדעת מה קורה במצב שבו נניח ופירסמנו מוצר למכירה ע"י DROP SHIPPER. נניח וה- DROP SHIPPER מבצע את המשלוחים אך ורק לארה"ב ומישהו מאירופה קנה את המוצר…
מה עושים במקרה כזה?

פרופיל
 
 
פורסם: 22 יולי 2010 23:51   [ התעלם ]   [ # 1 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  359
הצטרף: 01/09/2009

לכתחילה, אם אין לך לפחות איזה מוצר או שניים כגיבוי בארץ, תמנע ממצב כזה ותדאג שהליסט יהיה Ships To: United States .
בדיעבד אם קרה והזמין מישהו מחו"ל אז תדאג שהמוצר ישלח מארה"ב לחו"ל.
איך עושים זאת? דואגים שהדרופשיפר ישלח למישהו בארה"ב שישלח את זה עבורך לאירופה.

 חתימה 

שרון הוד, סוכן ביטוח פנסיוני

פרופיל
 
 
פורסם: 23 יולי 2010 19:13   [ התעלם ]   [ # 2 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1973
הצטרף: 09/11/2008

או פשוט מודיעים לו שזה לא אפשרי. הכי חשוב הוא לא להסתבך עם זה יותר מדי, ולא להכנס להוצאות מיותרות כי “יש הזדמנות למכירה”. כמובן שאם זה משתלם ורווחי, ניתן לעשות את מה ששרון הציע.

 חתימה 

תומר חן,
הצטרפו לעמוד הפייסבוק החדש שלי!

פרופיל
 
 
פורסם: 24 יולי 2010 20:30   [ התעלם ]   [ # 3 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  359
הצטרף: 01/09/2009

האמת, אני קצת יותר קיצוני ודאגן לגבי פידבקים, לכן אני (אבל כמובן זו לא הוראה לרבים) לא עושה חשבון לכסף אם אני חושש שהלקוח עלול לתת לי פידבק שלילי בגלל מצב כמו שתארת פה.

 חתימה 

שרון הוד, סוכן ביטוח פנסיוני

פרופיל
 
 
פורסם: 25 יולי 2010 03:03   [ התעלם ]   [ # 4 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1973
הצטרף: 09/11/2008

אין לו על מה לתת לך פידבק שלילי - אני מדבר כמובן במצב בו אתה משליך את תנאי המשלוח של הדרופשיפר על הלקוח: הוא שולח רק לארה"ב? גם אני אציין זאת במכירה, הוא מאפשר החזרים תוך 7 ימים? גם אני. הכל תלוי בדרופשיפר.
אם ציינתי שאני שולח רק לארה"ב, ומישהו מאירופה קנה את המוצר - אין לו על מה להתלונן. אני מחזיר לו את הכסף ונגמר הסיפור. smile

 חתימה 

תומר חן,
הצטרפו לעמוד הפייסבוק החדש שלי!

פרופיל