שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
לפתוח כבר משתמש חדש ??
פורסם: 24 אוגוסט 2010 06:49   [ התעלם ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  39
הצטרף: 16/07/2009

היום בפעם הראשונה קיבלתי פידבק שלילי ..
האחוז שלי ירד ל97… ממש מבאס אחרי שעבדתי על המשתמש בסוף בא אחד ואפילו לא פנה אלי לבקש החזר \ אותו מוצר נותן פידבק שלילי ..
האם כבר לפתוח משתמש חדש ??
שלחתי לקונה הודעה לביטול הפידבק ופירוט רשמתי שהוא יקבל החזר \ מוצר חדש..
אם הוא לא יענה מה אפשר לעשות?

פרופיל
 
 
פורסם: 24 אוגוסט 2010 23:39   [ התעלם ]   [ # 1 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  712
הצטרף: 30/08/2009

תמיד יש איזה קרציה מגעילה :(

שאלה אחת , על מה קיבלתה את ה נגתיב ??

אם אתה מרגיש שאתה פעלתה לפי כל החוקים , אבל מסיבות כולשהם הלקוח לא מרוצה,
ודוחה הצעת החזר / או מוצר חדש.

אני לא מבטיח תוצאות, אבל תנסה לשוחח אם התמיכה LIVE CHAT של איביי,

ותראה מה הם מציעים לעשות.
בהצלחה!

 חתימה 

השוואת חברות אחסון אתרים

שיעורים פרטיים במפגשים אישיים!

בניית אתרים,קידום אתרים,יצירת הכנסות מהאינטרנט ועוד…
העמוד שלי בקליקים
יש ליפנות בהודעה פרטית.

פרופיל
 
 
פורסם: 25 אוגוסט 2010 00:56   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  359
הצטרף: 01/09/2009

דבר ראשון תגיב לפידבק שלא יראה ללקוחות האחרים ששתיקה כהודאה ו/ואו שלא איכפת לך בכלל.
דבר שני, תמיד טוב שיש עוד חשבון (ואפילו כמה) אבל זו לא הסיבה לפתוח כי קיבלת פידבק שלילי לאחר 33 פידבקים. מה הבטחון שלך שזה לא יחזור בחשבון הבא? אין סוף לדבר.
אתה צריך לקחת על עצמך משימה כרגע לבטל את הפידבק השלילי הזה בכל דרך אפשרית וזה יכול לקחת מס’ ימים או יותר עד שהמצב יתוקן, אז לבינתיים אל תבצע פעולות מתוך פאניקה.
מנסיוני הרב פנייה לאיביי לא תפתור כלום אם הלקוח לא עבר על המדיניות של איביי במתן הפידבק (לא ניסה לסחוט ממך דברים, רשם דברים אסורים בפידבק, בגלל שנאלץ לשלם מכס וכדומה)
צריך לפנות ללקוח דרך האימייל ולכתוב לו שאתה סוחר מכובד ותמיד דואג ללקוחות שלך והפידבק השלילי עושה לך נזק גדול לעסק ואתה מבקש לפתור את הבעיה. רק לאחר שהלקוח מאשר תשלח לו בקשה לביטול פידבק (כי אם אתה סתם שולח והוא מסרב אי אפשר לחזור על התהליך).
אם המייל לא עוזר אז תתקשר אליו בטלפון (כולם גיבורים מאחורי אימיילים אך בטלפון הם שפנים שמפחדים מהצל של עצמם).
בהצלחה.

 חתימה 

שרון הוד, סוכן ביטוח פנסיוני

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוגוסט 2010 00:32   [ התעלם ]   [ # 3 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1973
הצטרף: 09/11/2008

מחזק את דבריו של שרון.

 חתימה 

תומר חן,
הצטרפו לעמוד הפייסבוק החדש שלי!

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוגוסט 2010 01:01   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  39
הצטרף: 16/07/2009

אחרי שבדקתי את העניין גליתי שהוא השאיר פידבק על מוצר פגום לפני שהוא קיבל אותו !! לפי המספר מעקב הוא עדיין לא קיבל את הפריט מתי שהוא השאיר פידבק !! צילמתי את הסטאטוס של המספר מעקב וליידו את הפיידבק שיראו שלפני שהוא קיבל את המוצר הוא השאיר פידבק על מוצר פגום ..
ישלי כרגע 97.9 אחוז ו46 פידבקים .. אם אני ימשיך עם המשתמש זה היה בסדר?? כאילו ימשיכו לקנות ממני ??

פרופיל