שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
ברירת מחדל של הצעות מחיר לקבוצת מודעות (שיעור מספר 3 ,50:00 )
פורסם: 29 אוגוסט 2010 16:13   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  6
הצטרף: 13/05/2010

בשיעור מובאת הדוגמא הבאה :
נתונים :
1.אחד מכל 50 אנשים שצופים במודעה נרשמים --> אחוז המרה של 2% (1/50=2/100)
2.הסכום שמשלם אותו אחד שנרשם עבור הקורס הוא לדוגמא 1000 ₪ .
העלות של קליקים עבור הקורס היא 300 ₪
מכאן שהרווח הוא 700 ₪.
המסקנה – הביד ההתחלתי שנציע הוא 2% מתוך 700 ---> כלומר 14 ₪ .

וכאן מתחילה הנקודה הראשונה שלא ברורה לי :
אופיר אומר ב 48:58 (נקודת ציון הזמן בשיעור ) שנניח שיחס ההמרה הוא 10% .
כלומר נתון יחס המרה של 10%
רווח עבור מכירה : 700 ₪ (לא אמר שהרווח השתנה )
משום מה אופיר אומר שצריך לקחת ברירת מחדל של 14 אגורות.
הרי לפי העיקרון של הדוגמא הקודמת המחיר המוצע צריך להיות 10% מתוך 700 -->כלומר 70 ₪.

נקודה שנייה :
נניח שאכן לא הבנתי את החישוב ,ואכן הברירת המחדל צריכה להיות 14 אגורות.
לפי הנאמר בחלקים קודמים של הקורס ,אנו מעוניינים למצוא בהתחלה נקודת איזון שבה אנו לא מורווחים ,ולא מופסדים (תיאורטית .ברור לי שהסיכוי ליפול בדיוק על נקודה תיאורטית זו הוא נמוך)
על מנת שאח"כ נוכל לעשות אופטימיזציה לנושא.
אם כך פני הדברים ,אז מדוע מייד אח"כ נאמר ש-14 אגורות זה מחיר נמוך מידי (לפי מה קבעת ?)
ושכדאי להעלות ל-1 ₪.

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 11:52   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

היי קובי.
תודה על השאלה המפורטת.
הרעיון הוא כמו שאמרת שצריך למצוא נקודת BREAK EVEN.
אני לא זוכר בדיוק את הדוגמא שנתתי אבל בוא ננסה לפרט לך את זה שוב:
כל קורס מכניס לקליקים 1000 ש"ח (הכנסה לא רווח!)
אחוז ההמרה הוא 10% לליד בלבד (לא למכירה)
אחוז ההמרה מליד למכירה הוא 10%
כלומר אחוז ההמרה למכירה מתוך כל מי שנכנס למודעה הוא 1% (10% מתוך 100 = 10% ו10% מתוך 10% = 1%)
מכאן שהביד ההתחלתי שלי יהיה 10 ש"ח כיוון שכך אני לא מפסיד ולא מרוויח. ברור שכדאי בהמשך להוריד אותו על מנת לייצר רווח.
מקווה שזה קצת יותר מובן
אופיר

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 12:26   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  6
הצטרף: 13/05/2010

תודה אופיר

כדי לראות אם הבנתי נכון ,אני אנסח את זה בצורה טכנית -

שלב א :
יש לחשב את אחוז ההמרה על סמך נתונים ,או להניח אחוז כזה (לדוגמא 1% עבור מכירה ).

שלב ב’: יש להכפיל את האחוז בהכנסה (לא ברווח ?)המתקבלת מכל מכירה על מנת להגיע להגיע

לנקודת האיזון (לא מרווחים ולא מפסידים ).

הערך המתקבל הוא הצעת המחיר המקסימלית לקליק .
שלב ג’ :

יש להשתמש במעריך אומדן התנועה ב- Adwords על מנת לדעת כמה קליקים נקבל ביום

ומה המחיר הכולל שנשלם פר יום .

שלב ד’ : נשתמש במעריך התנועה כדי לדעת את טווח המיקום המוערך של ההודעה.

שלב ה’ : ננסה להוריד את העלות ,ולראות אם אנחנו עדיין ממוקמים בטווח סביר מבחינתנו.

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 12:41   [ התעלם ]   [ # 3 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

הבנת מעולה.

הדבר היחידי הוא שלא בהכרח הייתי מסתמך על מעריך אומדן התנועה. הייתי משתמש בו רק בשביל להבין אם בכלל שווה לי להיכנס לשוק. אם לדוגמא יצא לי שהביד הDEFAULT שלי הוא 0.5$ בשביל לא להרוויח ולא להפסיד ואני רואה לפי מעריך התנועה שהבידים על המילים האלו הם באיזור ה4$ כנראה שלא שווה לי לפרסם בכלל.

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 12:48   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  6
הצטרף: 13/05/2010

אחלה (:

אז איך בכל זאת אני אבדוק מה “ביד האיזון” בכל זאת צפוי לתת לי מ:
א.מיקום המודעה.
ב.מספר חשיפות .

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 13:12   [ התעלם ]   [ # 5 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

אין בעייה, אתה יכול לבדוק את זה עם מעריך התנועה - אני רק אומר שבין מה שהוא אומר לבין מה שקורה בפועל יש הרבה הבדלים. אם ההבדלים הם לא ממש לרעתך הייתי פשוט מרים קמפיין ורואה מה קורה אחרי יום יומיים.

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 14:21   [ התעלם ]   [ # 6 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  6
הצטרף: 13/05/2010

תודה רבה אופיר.

דבר אחרון - למעשה המשמעות היא שאני צריך לעבור את התהליך הבא .אני אשמח לשמוע הערות

לשיפור (גם מבחינת התוכן ,וגם מבחינת סדר הפעולות) :

שלב א’ -בניית מודעה

שלב ב’ – קביעת ההוצאה היומית לפרסום המודעה:

יש לקבוע את הסכום הכללי שאני מוכן להוציא בחודש,ולחלק אותו ב-30 .

שלב ג’ – נקבע את המחיר המקסימלי לקליק

שלב ד’ : נשתמש במעריך התנועה כדי לדעת את :

1.  מספר הקליקים שנקבל ביום = מספר צפיות במודעה
2.  טווח המיקום של המודעה.

שלב ה’ : לאחר הרצת הקמפיין לאורך X ימים נחשב את אחוז ההמרה בפועל.  :
(לאחר כמה ימים כדאי ? )

במידה ואחוז ההמרה שונה משמעותית מאחוז ההמרה שהנחנו בתחילה

,נחשב את הצעת המחיר המקסימלית פעם נוספת.

שלב ו’ : ביצוע אופטימיזציה לעלות המקסימלית לקליק :

כחלק מתהליך האופטימיזציה הכולל ,נבחן את

השפעת הורדת הצעת המחיר המקסימלית על

מספר החשיפות ,מספר ההקלקות ויחס ההמרה

פרופיל
 
 
פורסם: 30 אוגוסט 2010 15:14   [ התעלם ]   [ # 7 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

חניך מצטיין אתה.

לגבי אחרי כמה זמן לעשות אופטימיזציה - אתה תראה את זה בשיעור 4. זה נקרא חוק ה-100 או חוק ה-300 או אפילו חוק ה-500.

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל