סיכום מפגש אימון פאנל מרצים מיום 18/11/2011
קודם כל היה מפגש מצוין לדעתי, עלו נושאים מענינים וכולנו השכלנו קצת.
הנה כמה נקודות שדנו בהן:
1. ישנם מוצרים שלא כדאי לפרסמם בadwords. ככלל אצבע, אם הרווח על המוצר הוא פחות מפי 50 מעלות הקליק. כנראה שזה לא כדאי. כמובן שצריך לבדוק כל מקרה לגופו.
2. מה שאפשר כן לעשות הוא להקים אתר שני שפונה לאוכלוסיה בעלת אופי דמוגרפי דומה, אבל שעלות הקליק להגיע אליה היא נמוכה יותר, ומשם להפנות אותם לאתר הראשון.
3. פלאגין לwordpress: מומלץ All in one SEOl
תבניות למתקדמים (מי שלא בטוח ב100% שהוא צריך, שלא יתקין, זה סתם יסבך אותו):
socrates, thesis, elegant theme
4. יש מקרים בהם אנו מעונינים לשים פרסומות adsese בעמוד ספציפי. במקרה זה יש לשתול את הקוד בpage ולא בתבנית.
5. בpaypal אפשר להציע מנוי (subscription), כאשר החודש הראשון הוא חינם. כך אפשר לתת חודש נסיון, אבל כן להכניס את הלקוח למחזור חיוב.
6. אתר copyscape מאפשר לבדוק האם התוכן שלנו מועתק או האם התוכן שקיבלנו מקורי.
7. מי שלא מתקבל לתכניות השותפים של איביי, יכול להרשם כמפתח ואז לבקש להיות אפיליאט. דרך “עקומה”, אבל בדרך כלל עובדת.
8. באיביי יש לשים לב שקצב צמיחה מהיר מידי נראה חשוד. לכן גם אם יש לנו הזדמנות למכור פי 10 ממה שאנחנו רגילים, עדיף להתאפק ולגדול בקצב איטי יותר.
9. דרך זולה לקנות תנועה: לחפש אתרים פופולריים (בנישה שלנו אתרים שמופיעים במקומות הראשונים בגוגל, או סרט בעל הרבה כניסות ביוטיוב, קבוצה גדולה בפייסבוק וכו’. ולהציע לשלם להם בעבור באנר. ברוב מוחלט של המקרים זה היה זול יותר מאשר לקנות מודעות בגוגל או media buys.
ועוד…
אם יש למישהו עוד מה להוסיף או פידבקים אחרים, נשמח לשמוע.
להתראות במפגש הבא.