בשיעור 4 רן מתאר את משפך המכירות.
רן מציין, שלאחר מסך ה- SALES PAGE, יש מסך ביניים:
נלקחים השם והמייל של האנשים וקיים כפתור continue -> של הכמעט מעוניינים.
ואז הוא אומר:
יום אחרי שבן-אדם מצטרף לרשימה של “כמעט לקוחות”, הוא בוודאות לא ברשימת ה- CLIENTS.
1. מה שלא ברור לי הוא איך יוצרים שוב את הבקשה למלא שם ו- אימייל מהלקוחות, שהיו מספיק מעוניינים לקנות,
(אבל בסוף לא קנו, רשימת ה- HOTMAIL)
2. איך יוצרים את הבקשה להזין שם ואימייל כדי להכניס את האנשים לרשימת הדיוור של ה- CUSTOMERS בעמוד ה"תודה"?
הרי למדנו רק לבנות טופס בעמוד אינטרנט ולא בתוך הודעה של FOLLOW-UP, אז איך מבקשים מאנשים שם ואימייל לאורך התחנות,
כפי שרן מראה בציור, המתאר פילוח רשימה?