היי.
לגבי השאלה הראשונה - באמת מוזר מה שאתה מתאר. אני מניח שאכן הויראציה של המילה הזאת “how to approach women” היא בעייתית. וכמו שראית, אכן מילים אחרות ששמת עליהן ביד הביאו QS גבוה יותר.
אני מאמין שאכן יש מילים שגוגל מחשיב אותן כ"מילות זבל” ומראש יתן להן ציון נמוך (למרות שאני ממש לא יכול להיות בטוח בזה). הייתי מציע לך לשלוח מייל הבהרה בשנית.
שאלה 2 - כשאני עושה מחקר מילים אני בכלל לא מתחיל עם כלי מילות המפתח. אני מתחיל מהראש שלי, בלי קשר לכמה נראה לי המילה תעלה. אחרי זה אני מתרחב לכלי מילות החיפוש ומוסיף כל מה שנראה לי רלוונטי בלי קשר לתחרות או לעלות.
בסוף אני מעלה את הקמפיין ורואה מה יוצא - בגלל שבעיניי כלי מילות המפתח של גוגל הוא לא ממש מדוייק אז אני לא אוהב להסתמך עליו כשאני מרים קמפיין, אפילו לא בשביל לקבל כיוון כללי (לפחות לא בקטע של עלות לקליק). אחרי שהקמפיין רץ איזה יום יומיים אני מתחיל לעשות התאמות.
מה שאני מנסה להגיד זה שאי אפשר לדעת עד שלא מנסים, זה נחמד לצפות מה יהיה לפני אבל עד שלא תעלה את הקמפיין לא באמת תדע.
לגבי המיקום - גוגל הורידו את זה, זה לא קיים יותר. הCPC שאתה רואה הוא בגדול בשביל מיקומים 1-3
שאלה אחרונה - שים לב שאני לא מדבר על התחרות כי אני לא באמת מאמין שצריך להתייחס לזה בשלב הראשוני. “התעסקות עם תחרות” זה שלב מתקדם. בשלב הראשון תחשוב שאתה המפרסם היחידי בעולם. אחרי שתעלה את הקמפיין ותריץ אותו קצת זמן אז תתחיל להבין מי התחרות ואיך להתמודד איתה.
מה שהראית ב AD PREVIEW TOOL - ברמת התיאוריה כן, אבל יש פעמים לדעתי שאם הCPC הוא נמוך אז גוגל בכלל לא יראו את המודעה. שוב, הייתי מנסה ורואה מה קורה. אני לא מאמין שזה יעלה לך 5 סנט אבל כנראה שזה לא יהיה הרבה. בנוסף, בנישה כזאת שהיא מאוד תחרותית מוזר לי שאף אחד לא מפרסם על המילים האלו - כנראה שיש לזה סיבה.
לסיכום, תודה על הפידבק, אני יודע שאני לא מחדש לך יותר מדי בתשובות אבל כיוון שאני רואה שאתה כל הזמן ממשיך ועושה דברים אני גם לא דואג
בסוף אתה תגיע לאן שתרצה.
שיהיה המון בהצלחה.
אופיר