שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
איך גוגל מתיחס למלים עבריות ? האם “מילה” ו"המילה” זה אותו הדבר בשבילו ?
פורסם: 15 מאי 2011 12:16   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  15
הצטרף: 10/03/2011

שלום
השאלה שלי די מנוסחת במלואה בכותרת.

בנוסף, אם למישהו יש כל חומר שהו ( לינקים, כתבות, וידאו וכו ) בנושא קידום האתרים העצמאי : המרכיבים, הכלים, האלגוריטמים של מנועי החיפוש וכו’ - אודה מאוד על השיתוף.

החלטתי להכנס לזה בעצמי ( אם לא אצליח - לפחות אבין עבור מה גובים ממני את הסכומים המטורפים האלה בחודש smile )

תודה
קרן

פרופיל
 
 
פורסם: 16 מאי 2011 12:35   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1239
הצטרף: 09/10/2007

למיטב ידיעתי יש כל מילת מפתח עומדת בפני עצמה
כך לדוגמה
dog שונה מ-dogs
ולכן גם בעברית יש לציין את הביטוי המדוייק שאותו רוצים לציין באותו כתיב

לגבי בניית קישורים נכנסים יש קורס שלם בנושא של תנועה וקידום אתרים באינטרנט

 חתימה 

דור שביט

פרופיל
 
 
פורסם: 20 מאי 2011 18:53   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  456
הצטרף: 26/10/2009

אני לא כל כך מסכים עם “כל מילה היא ביטוי נפרד”.
לגוגל נמאס מאופטימיזציות של שגיאות כתיב, ולהמון מילים הם מתקנים את המילה אוטומטית בחיפוש ואומרים לך “חיפשת XXX1 ואנחנו מראים לך XXX2” כי הם חושבים שזו טעות.

לדוגמה רלוונטית תחפש “השיווק אינטרנט” וגוגל עונים:
“Showing results for שיווק באינטרנט. Search instead for השיווק אינטרנט”

פעם זה היה שונה לחלוטין, היום זה כבר לא ככה.
יש לשים לב לכל ביטוי בנפרד, וצפה מגוגל ללמוד עוד ועוד “טעויות” של איות לדעתם או איך שלא תגדיר את זה.

 חתימה 

SEMMonitor.com - כלי מחקר מתחרים בארץ

יומו של משווק - קידום אתרים ושיווק אינטרנט לסוגיו כולל שיווק שותפים.

קורס חינם “מחזון לרווח ראשון” באתר, ליווי צעד אחד צעד!מתחרים בארץ

פרופיל