שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
קמפיין דועך
פורסם: 05 יוני 2011 01:01   [ התעלם ]
חבר
Avatar
RankRank
סך-הכל הודעות:  43
הצטרף: 16/11/2010

שלום לכולם,

הרצתי קמפיין מוצלח ב-Google AdWords במשך שבועיים.
התקציב היומי היה 30ש"ח וביד לקליק 0.36 ש"ח
הגדלתי תקציב יומי ל-100ח"ח
אחרי זה במשך כמה ימים כמות IMPRESSIONS ירדה פי שניים ובמקום להגדיל כמות הקליקים ל100 ש"ח הגעתי סה"כ ל-10 ש"ח ביום (במקום 30)

אז אתמול העלתי ביד לקליק ל-0.45. כמות IMPRESSIONS עלתה קצת, אבל עדין לא הגיעה לכמות התחלתית.

האם זו תופעה יודע והייתי צריך לחכות עד שקמפיין יתיצב?
האם ניתן אחר-כך להוריד ביד בלי לפגוע ביציבות קמפיין?

תודה,
דני

פרופיל
 
 
פורסם: 05 יוני 2011 09:56   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

היי דני.
יש מספר אפשרויות למה שקרה לך:
1. ייתכן וה QS שלך ירד כיוון שגוגל ראו שלא הרבה אנשים מקליקים ולכן עכשיו אתה צריך לשלם יותר בשביל לשמור על אותו מיקום
2. ייתכן ונכנסו מתחרים חדשים שדחפו אותך לתחתית הטבלה ולכן אתה לא מקבל אותו מספר קליקים

הייתי בודק מה המיקום הממוצע שלך היה לפני שהקמפיין התחיל לגמגם בתפקוד שלו. ודבר נוסף, כשאתה אומר “קמפיין מוצלח” למה אתה מתכוון ? מוצלח מבחינת ההכנסות שלך? מבחינת ה QS ?

בהצלחה
אופיר

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 05 יוני 2011 10:10   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר
Avatar
RankRank
סך-הכל הודעות:  43
הצטרף: 16/11/2010

היי אופיר,
תודה על התשובה.

אתה צודק, המיקום הממוצע שלי ירד, אבל זה קרה בדיוק ברגע שהעלתי את התקציב היומי. זה מה שמוזר.

מוצלח - הכוונה גם מבחינת הכנסות וגם CTR>2%
וזאת הסיבה שהגדלתי תקציב.

אולי באמת הם רוצים שאשלם יותר על הקליק כדי לנצל את התקציב כי אין להם מספיק טראפיק?

לא ענית האם זה בסדר להוריד ביד?

תודה,
דני

פרופיל
 
 
פורסם: 05 יוני 2011 10:38   [ התעלם ]   [ # 3 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

עם כל הכבוד לקמפיין של 30 שקל ליום לא נראה לי שעל זה גוגל יעשו את הכסף שלהם smile
אם יש לך CTR של 5% לצורך העניין זה מוזר לי שמחיר לקליק יעלה או שהמיקום ירד.

תבדוק אם נכנסו עוד מתחרים בזמן האחרון ובעיקר תבדוק את ה QS של המילים שלך. הערכה שלי הוא שהוא עומד על 3-5

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 05 יוני 2011 10:45   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר
Avatar
RankRank
סך-הכל הודעות:  43
הצטרף: 16/11/2010

QS = 7 לרוב המילים

פרופיל
 
 
פורסם: 05 יוני 2011 10:48   [ התעלם ]   [ # 5 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  534
הצטרף: 07/07/2008

אז זה באמת מוזר
תראה אולי הקליק רק למילה ספציפית עלה וזה מה “ששותה” לך את כל התקציב, תנסה ממש לנתח מילה מילה מה קרה עם הקמפיין.
אבל QS 7 אחרי שבועיים זה אומר שהמצב שלך הוא טוב.

 חתימה 

Rule #1 - Give value.

פרופיל
 
 
פורסם: 07 יוני 2011 16:12   [ התעלם ]   [ # 6 ]
חבר בכיר
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  456
הצטרף: 26/10/2009

יש עוד אופציה שכדאי לבדוק,
לא זוכר בדיוק את השם, אבל יש אופציה איך גוגל מחלק את התקציב, לאורך היום או ניצול מקסימלי.
תשנה לניצול מקסימלי אם לא עשית את עדיין, אחרת יש תופעות מוזרות כמו שציינת בגלל סטטיסטיקות ומשחקים של גוגל.

 חתימה 

SEMMonitor.com - כלי מחקר מתחרים בארץ

יומו של משווק - קידום אתרים ושיווק אינטרנט לסוגיו כולל שיווק שותפים.

קורס חינם “מחזון לרווח ראשון” באתר, ליווי צעד אחד צעד!מתחרים בארץ

פרופיל