שלום אופיר
אם מצאתי ברשת שותפים מוצר שישנה כמות גדולה של חיפושים אחריו ,מוצר שמוכר,האם אני יכול להשתמש בשם המוצר והמותג במודעה עצמה? הרי אין מילת קניה טובה יותר משם המוצר עצמו.ראיתי הרבה מפרסמים שעושים זאת.האם יש לגוגל מדיניות ברורה בעניין זה? או כמו שאתה כותב,זה תלוי בחברה או במפרסם ואם זה אכן כך ,איך אני מברר זאת?
בקשר לפנדה אז ממידע שלמדתי יש לגוגל בעיה כעת עם אתרים שמשתמשים בעיקר
במה שנקרא “buying keywords” הם לא אוהבים את העניין הזה יותר.האם זה נכון?
לפי מה שקראתי בעבר שימוש בשמות מוצר ומותגים איננו בעייתי ומסוכן
מצד החברות. מצב בעייתי יכול לקרות אם אני מפרסם באותו אתר מוצרים זהים של מותגים שונים .אבל גם אם הדבר אינו מוצא חן בעיניי מישהו אז הוא פשוט יפנה אליי בבקשה להסיר את שם המותג שלו.
בקיצור.אני לא רוצה לבזבז יותר מדי זמן וכסף על ים של מילים עם זנב או בלי זנב ולהתמקד במילות קניה וביניהן בעיקר שם המוצר,מה כבר יכול להיות יותר רלבנטי מזה? וממה עליי להיזהר?