שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
שאלה לגבי ה-quality score
פורסם: 09 אוגוסט 2013 12:07   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

אהלן.
שאלה:
הבנתי שבגדול ה-QS מורכב מהקשר בין מילות המפתח לבין המודעה לבין המיניסייט.
מהו הקשר יותר בפירוט?
האם כאשר מילות המפתח מופיעות בכותרת במודעה אז ה-QS עולה? האם זה לא רק בכותרת וגם בשורה הראשונה והשנייה?
איך נמדד הקשר למיניסייט? האם כאשר מילות המפתח מופיעות גם במיניסייט אז ה-QS עולה?
תודה רבה.
סער.

פרופיל
 
 
פורסם: 13 אוגוסט 2013 07:04   [ התעלם ]   [ # 1 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

החלק החשוב ביותר הוא הctr, כמות הקליקים לצפיות של המודעה והרלווניות של המיניסייט.
בנוסף נלקחת בחשבון גם ההיסטוריה שלך. כלומר גוגל מראש יתנו יותר qs למי שבעברו יש קמפיינים מוצלחים.
שאר הפרמטרים קצת פחות חשובים.
איך מגדילים qs?
1. בוחרים מילות מפתח כמה שיותר רלוונטיות
2. בונים דף נחיתה (מיניסייט), אינטואיטיבי ורלוונטי לקמפיין. אם למשל מישהו לוחץ על פרסומת, מגיע למיניסייט ואז מיד יוצא, גוגל תוריד נקודות לqs.
3. אם אתה “מטרגט” (מלשון target..) איזור גאוגרפי מסוים, קבוצה דמוגרפית או מכשירים מסוימים, אז ההצלחה של ה"טירגוט", גם תעלה את הqs.
4. כמות לחיצות בdisplay network , אם אתה מפרסם גם באתרים עם adsense.

ככלל אצבע, חשוב להיות כמה שיותר רלוונטיים. הסיבה למשל שלא נלקח בחשבון רק ctr אלא גם המיניסייט היא, שעם קופי טוב אפשר לשכנע אנשים ללחוץ, אבל אם במיניסייט של מיד לא רלוונטי, הם יצאו חזרה ויחפשו מודעה אחרת.

פרופיל
 
 
פורסם: 13 אוגוסט 2013 08:42   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

אחלה. תודה רבה

פרופיל