החלק החשוב ביותר הוא הctr, כמות הקליקים לצפיות של המודעה והרלווניות של המיניסייט.
בנוסף נלקחת בחשבון גם ההיסטוריה שלך. כלומר גוגל מראש יתנו יותר qs למי שבעברו יש קמפיינים מוצלחים.
שאר הפרמטרים קצת פחות חשובים.
איך מגדילים qs?
1. בוחרים מילות מפתח כמה שיותר רלוונטיות
2. בונים דף נחיתה (מיניסייט), אינטואיטיבי ורלוונטי לקמפיין. אם למשל מישהו לוחץ על פרסומת, מגיע למיניסייט ואז מיד יוצא, גוגל תוריד נקודות לqs.
3. אם אתה “מטרגט” (מלשון target..) איזור גאוגרפי מסוים, קבוצה דמוגרפית או מכשירים מסוימים, אז ההצלחה של ה"טירגוט", גם תעלה את הqs.
4. כמות לחיצות בdisplay network , אם אתה מפרסם גם באתרים עם adsense.
ככלל אצבע, חשוב להיות כמה שיותר רלוונטיים. הסיבה למשל שלא נלקח בחשבון רק ctr אלא גם המיניסייט היא, שעם קופי טוב אפשר לשכנע אנשים ללחוץ, אבל אם במיניסייט של מיד לא רלוונטי, הם יצאו חזרה ויחפשו מודעה אחרת.