שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
עזרה בקשר לאופטימיזציה של מילות חיפוש
פורסם: 24 אוגוסט 2013 20:21   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

אני מנהל קמפיין אבל כנראה שהמודעות שלי לא מספיק טובות או שדף הנחיתה לא טוב מספיק ובגלל זה ה-Quality score שלי נמוך. (או בגלל סיבות אחרות..) קורה מצב שבעצם “שרפתי” את מילת החיפוש והיא עם Quality score נמוך אבל אני יודע שמילת החיפוש היא מצוינת. מה אפשר לעשות במצב כזה בשביל ל"אפס" את המצב? האם עלי לסגור לגמרי את הקמפיין הזה כי מפה אפשר רק לרדת? מה אפשר בעצם לעשות עם מילת חיפוש טובה שנשרפה בגלל מודעה לא טובה.
תודה רבה.

פרופיל
 
 
פורסם: 24 אוגוסט 2013 22:48   [ התעלם ]   [ # 1 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

הדבר שתהיה לו ההשפעה המהירה ביותר יהיה ctr יותר גבוה. את זה אתה משיג עם copy טוב יותר.

פרופיל
 
 
פורסם: 25 אוגוסט 2013 07:54   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

כמובן, אני מבין את זה. אבל האם המילה הזאת “שרופה” מעכשיו? האם יש דרך ל"אפס" את המילה מחדש? אולי לפתוח adgroup חדשה עם מודעה חדשה ושם לשים את המילה?

פרופיל
 
 
פורסם: 25 אוגוסט 2013 22:07   [ התעלם ]   [ # 3 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

הqs קשור גם לחשבון שלך. אז לא יעזור לפתוח adgroup חדש.

פרופיל
 
 
פורסם: 26 אוגוסט 2013 08:07   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

אז מעכשיו מתמיד אני לא אוכל להשתמש במילה הזאת בשום קמפיין אלא אם אני רוצה לשלם ביד מופרז?
תודה.

פרופיל
 
 
פורסם: 26 אוגוסט 2013 08:07   [ התעלם ]   [ # 5 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

לא בהכרח, זה יכול להשתנות בגלל קמפיינים אחרים שלך.

פרופיל
 
 
פורסם: 26 אוגוסט 2013 08:09   [ התעלם ]   [ # 6 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  10
הצטרף: 08/08/2013

את יכול בבקשה לפרט מעט?

פרופיל
 
 
פורסם: 26 אוגוסט 2013 08:11   [ התעלם ]   [ # 7 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

בגלל שהqs מושפע גם מהחשבון שלך, אז ביצועים טובים בקמפיינים אחרים, ישיפיעו גם על הקפיין על מילת החיפוש הזו.

פרופיל