אני מנהל קמפיין אבל כנראה שהמודעות שלי לא מספיק טובות או שדף הנחיתה לא טוב מספיק ובגלל זה ה-Quality score שלי נמוך. (או בגלל סיבות אחרות..) קורה מצב שבעצם “שרפתי” את מילת החיפוש והיא עם Quality score נמוך אבל אני יודע שמילת החיפוש היא מצוינת. מה אפשר לעשות במצב כזה בשביל ל"אפס" את המצב? האם עלי לסגור לגמרי את הקמפיין הזה כי מפה אפשר רק לרדת? מה אפשר בעצם לעשות עם מילת חיפוש טובה שנשרפה בגלל מודעה לא טובה.
תודה רבה.
הפורומים
עזרה בקשר לאופטימיזציה של מילות חיפוש |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|