שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
חשבוניות מספקים
פורסם: 23 יוני 2014 11:32   [ התעלם ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  40
הצטרף: 03/09/2009

היי,
אשמח לקבל עצות ורעיונות איך ניתן להתנהל מבחינת הכרת הוצאות מספקים לצרכי מס, בתהליך של drop shipping.

למשל, במידה ורוכשים מוצר ב-aliexpress שיסופק ישירות ללקוח שמכרנו לו ב-ebay, צריך בעצם לשלם מס על כל ההכנסה (המחיר שנמכר ב-ebay) אבל לא מצאתי דרך לקזז את ההוצאה (המחיר ששולם ב-aliexpress).
כידוע, ב-aliexpress לא ניתן לשלם ב-paypal, אז ככה שאפילו האפשרות של שימוש בחשבונית ש-paypal שולחת לאחר תשלום לא אפשרית.

אשמח לעזרה כי הנושא הזה די מטריד ובעצם מצמצם את הרווח והכדאיות מכל מכירת drop shipping שכזו, שכן יש צורך לשלם מס על כל המכירה ולא רק על הרווח.

תודה,
דן.

פרופיל
 
 
פורסם: 23 יוני 2014 16:30   [ התעלם ]   [ # 1 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

זו שאלה לרו״ח. עדיף לקחת אחד שמבין במסחר בינלאומי וכו׳.
בכל מקרה, לא אמורה להיות בעיה להציג את ההוצאה. בין אם דרך צורת התשלום(ויזה/העברה) ו/או מסמך מהספק המאשר את הקנייה. כולם מנפיקים מסמכים כאלו.

פרופיל
 
 
פורסם: 23 יוני 2014 23:43   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  40
הצטרף: 03/09/2009

זה מסמך שאני אמור לבקש מהספק או שאני מדפיס מ aliexpress ?

פרופיל
 
 
פורסם: 24 יוני 2014 08:01   [ התעלם ]   [ # 3 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

אתה יכול לבקש מהספק.

פרופיל
 
 
פורסם: 24 יוני 2014 10:26   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  40
הצטרף: 03/09/2009

אבל זה הופך להיות עבודה סזיפית ובלתי אפשרית. לבקש חשבונית מכל ספק עבור כל מוצר של 50 ש"ח. הרי יכולים להיות עשרות כאלה בחודש…

אני יודע שאתה לא רואה חשבון, אבל סתם מסקרן אותי ללמוד מבעלי ניסיון איך אנשים שנמצאים בתחום הזה כבר הרבה זמן מתנהלים…

תודה,
דן

פרופיל