שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
שיווק תכניות שותפים באדוורדס + יחסי המרה
פורסם: 26 יולי 2014 23:31   [ התעלם ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  21
הצטרף: 23/07/2009

הי,
לא הבנתי משהו שנראה לי קריטי-
אני מעוניינת, לפחות כרגע, לבנות מודל עסקי של תכניות שותפים באדוורדס.
יש מידע לכאן ולכאן ולכן לא הבנתי.
האם אני אכן יכולה לפרסם באדוורדס ולהפנות ישירות לעמוד נחיתה עם הקישור הייחודי שניתן לי?
בכל מיני מקרים כתוב שאי אפשר לעשות את זה. עם זאת, אני סבורה שאני לא היחידה בארץ שמתבססת על מודל של תכניות שותפים באדוורדס.
יכול לעשות לי קצת סדר?

אחדד נקודה של דפי נחיתה -
אני מדברת כרגע על עמודי נחיתה של איסוף לידים למען מתן הסברים מפורטים בטלפון / קביעת פגישות ייעוץ וכדומה.

שאלה שניה נוגעת ליחסי המרה.
מה האקסיומות הרווחות בנוגע ליחסי המרה?
שמעתי על יחס המרה של מכיררה 1%.
ויחס המרה של לידים 10%.
האם נכון?

תודה רבה.

פרופיל
 
 
פורסם: 26 יולי 2014 23:58   [ התעלם ]   [ # 1 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  21
הצטרף: 23/07/2009

אחדד נקודה של דפי נחיתה -
אני מדברת כרגע על עמודי נחיתה של איסוף לידים למען מתן הסברים מפורטים בטלפון / קביעת פגישות ייעוץ וכדומה.

פרופיל
 
 
פורסם: 27 יולי 2014 00:37   [ התעלם ]   [ # 2 ]
מנהל
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  3614
הצטרף: 03/04/2012

עקרונית גוגל מבקשים שיהיה ערך מוסף לגולש שהקליק על המודעה שפרסמת. כלומר לא להפנות ישירות לספק (אלא אם כן את הספק).
אם באתר שלך יש עוד דברים בנושא, פרט לעמוד הנחיתה מתכנית הadwords, אז לא תהיה בעיה.

לגבי אחוזי המרה, זה מאד משתנה.
כמה שהקמפיין שלך יהיה מדיוק יותר ובחירת מילות המפתח תהיה טובה יותר, כך אחוזי ההמרה יהיו טובים יותר.

פרופיל