שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

בקרוב יהיה לך עסק באינטרנט!

איתנו תוכל להגדיל את הכנסתך החודשית באמצעות עסק אינטרנטי משלך - גם אם אין לך רקע בעסקים ואפילו לא רעיון או מושג איפה מתחילים, תכנית הלימודים שלנו תכשיר אותך מהיסוד להקים עסק משלך באינטרנט תוך שבועות בודדים ובהשקעה מועטה של כסף!

הקורסים של מכללת קליקים הינם מעשיים במיוחד וזמינים לצפיה בוידאו דרך האינטרנט, מה שמאפשר לך ללמוד מהבית, בקצב ובזמן הנוחים לך. לתלמידים ניתנת מעטפת תמיכה רחבה ומענה לשאלות בפורומים הפרטיים ובמפגשי אימון והעשרה חודשיים עם המרצים.

לחצו על הריבועים הכחולים למידע נוסף, או על הכפתור הירוק להצטרפות לקורס מבוא חינם.

more info

קורס תוכניות שותפים


אלפי עסקים באינטרנט מחכים שיפנו אליהם לקוחות והם מוכנים לשלם הרבה כסף למי שיפנה אותם. הקורס מלמד כיצד להקים עסק באינטרנט בעזרת מוצרים של אחרים ומכסה תחומים כגון מחקר שווקים, בחירת מודל עסקי לאתר, ניסוח אתר מכירה שבאמת מוכר, ומעקב אחר התנהגות הגולשים באתר לשם מיקסום הרווחים. אם אין לך עסק או מוצר משלך ואת/ה רוצה לעשות כסף באינטרנט – זה המקום להתחיל.


more info

קורס פרסום ב-Google


למעלה מ-80% מהגולשים מגיעים לכל מקום באינטרנט דרך Google. הקורס מלמד כיצד לפרסם את העסק שלך במנוע החיפוש הגדול בעולם, ליצור עמודי נחיתה ש-Google אוהב ולעקוב אחרי ביצועי הקמפיין שלך להגדלת הרווחים. כמו-כן, נלמד כיצד ליצור קמפיין ברשת התוכן של Google, ולהציב את הפרסומת שלנו מול מליוני אנשים הגולשים באתרים המציגים מודעות גוגל.


more info

קורס רשימות דיוור


פה קבור הכסף! כל המומחים מסכימים: הכסף נמצא ברשימה... הקורס מלמד כיצד ליצור רשימת דיוור מורשה רווחית – בין עם כבסיס העסק, או כמנגנון שימור לקוחות לעסק קיים. בקורס נלמד על סוגי הרשימות, קופירייטינג לאימייל, יצירת מגנטים להצטרפות גולשים, וטכניקות להקפצת פוטנציאל הרווח של הרשימה.


more info

קורס הקמת בלוג רווחי


הקורס מלמד כיצד ניתן להרוויח מהצבת פרסומות אפקטיביות באתר אינטרנט (עם או בלי Google AdSense) וכיצד להקים אתר במיוחד למטרה זו! בקורס ילמדו התלמידים כיצד לבחור את הנושא בוא יעסוק האתר, כיצד לשלב פרסומות באתר באופן אסטרטגי, שילוב מקורות רווח נוספים באתר, וכמובן – כיצד לדאוג לכך שתהיה תנועת גולשים תמידית באתר.


more info

קורס פרסום חינם באינטרנט


אתר בלי גולשים זה כמו גיא פינס בלי סלבס'... רוצה לפרסם את האתר שלך בחינם? זה אפשרי! בקורס נלמד כיצד לאתר ולנתב גולשים לאתר שלנו מרשתות חברתיות, פורומים, וקהילות. בנוסף, נלמד כיצד לשווק את העסק (או את עצמנו) בעזרת הפצת תכנים, כמו מאמרים ווידאו. בקורס שני שיעורים המתמקדים ביוטיוב ופייסבוק.


more info

קורס מסחר אלקטרוני ב-eBay


הקורס מתמקד בהקמה של עסק מצליח ורווחי ב-eBay, זירת המסחר הגדולה בעולם, ומאפשר לכל אחד בעל שליטה סבירה באנגלית, גישה לאינטרנט וחוש יזמות להיות סוחר ברמה עולמית. הקורס שם דגש על פרקטיקה, וביצוע שלבים אחד לאחד על מנת להעביר את מירב הידע לביצוע מסחר כבר במהלך הקורס.


more info

תוכניות שותפים פרסום ב-Google ניהול רשימות דיוור הקמת בלוג רווחי פרסום חינם באינטרנט הקמת עסק ב-eBay
close

עסק אינטרנטי משלך בדרך!

איתנו תוכל להגדיל את הכנסתך החודשית באמצעות עסק אינטרנטי משלך - גם אם אין לך רקע בעסקים ואפילו לא רעיון או מושג איפה מתחילים, תכנית הלימודים שלנו תכשיר אותך מהיסוד להקים עסק משלך באינטרנט תוך שבועות בודדים ובהשקעה מועטה של כסף!

הקורסים של מכללת קליקים הינם מעשיים במיוחד וזמינים לצפיה בוידאו דרך האינטרנט, מה שמאפשר לך ללמוד מהבית, בקצב ובזמן הנוחים לך. לתלמידים ניתנת מעטפת תמיכה רחבה ומענה לשאלות בפורומים הפרטיים ובמפגשי אימון והעשרה חודשיים עם המרצים.

אנו מציעים לך בחינם קורס מבוא קצר ומרתק לעולם עסקי האינטרנט. לקבלת הקורס לחץ כאן »

 

הכירו את נבחרת מומחי עסקי האינטרנט של מכללת קליקים

פוסטים אחרונים בבלוג:

  • ביוטיוב content id
    מה הבעיה הגדולה ביותר ביוטיוב? נכון הפרת זכויות יוצרים. אנשים יוצרים שיר/סרטון סיפור וכו׳,
    ואנשים אחרים רוכבים על ההצלחה שלהם ופשוט מעתיקים אותם. זה יכול להיות פרק שלם של סדרה וזה יכול להיות שיר מפורסם שמישהו שם כרקע לאיזו מצגת או סרטון משפחתי. כן גם זו הפרה של זכויות יוצרים.
    אז מה עושים? או! פה יש כמה אפשרויות, כאשר בחלקן אפשר להרוויח כסף. כן, להרוויח כסף גם כשמפרים את זכויותנו.
    אז איך זה עובד?
  • בחירת שם לבלוג רווחי
    שם מותג הוא כמובן פרמטר חשוב מאד בכל עסק, אפילו בבלוג. חשבו על יוטיוב, יאהו וכו׳. אז איך בוחרים שם? הכי קל הוא על שם הבלוגר עצמו. יוסיכהן נקודה קום. גם ככה בלוג הוא דבר אישי, למה שלא יחובר עם הכותב. אז זהו שבד״כ זה לא רעיון טוב.
  • פרסומות דינאמיות מהסוג השלישי
    מה הסוג הראשון? הסוג הראשון הוא להתאים את הפרסומת למקום והזמן בו היא מוצגת. למשל פרסומת למזון כלבים בבלוג על אילוף כלבים. הסוג השני, הוא להתאים את הפרסומת אישית לצופה. למשל צופה שנכנס לאתר שלי שמוכר מזון כלבים, יר מודעה למזון כלבים באתר אחר, למשל כשהוא צופה ביוטיוב. מה שקראנו לו פרסומת רודפת.
  • חשיבות העיצוב בפרסום
    נתחיל ונאמר שגם חוסר עיצוב זה סוג של עיצוב.
    ההצלחה הראשונית של גוגל למשל, הגיע מהעמוד הראשי שלהם שהיה מעוצב בצורה מינימליסטית. תיבת חיפוש ושני כפתורים.
    זה עבד מול המתחרים באותה תקופה שמילאו את דפי הבית שלהם בלינקים, תמונות, שדות טקסט וכו׳. וקראו לעצמם פורטלים.
    דווקא הפשטות משכה את האנשים. איכות המוצר: במקרה של גוגל, תוצאות החיפוש השאירה את הגולשים וגרמה להם לחזור.
  • פרסומות מבוססות תוכן שיחה.
    קודם כל נבין למה: פרסומת היא דבר שיכול להיות שלילי ויכול להיות חיובי. הדבר שיקבע כמה חיובית הפרסומת היא הרלוונטיות שלה למי שרואה או שומע אותה. כמובן גם האיכות שלה קובעת. אבל אם יש רלוונטיות, אז שאר הפרמטרים פחות חשובים.

הודעות אחרונות בפורום: