הי פז,
קודם כל יופי של ארגון
1. מס’ מילות המפתח תקין לשלב זה, והפיצול בין ההתאמות.
2. אני מתייחסת בסעיף זה רק לנתונים שהתקבלו מ"חיפוש": הריכוז הגדול של קליקים על התאמת “ביטוי” אומרת לי שמצד אחד אתה כנראה רלוונטי (זה משתקף גם ב CTR שלך), מצד שני יש מקום למקד את המילים קצת יותר - 314 קליקים של אנשים שחיפשו ביטוי ארוך יותר ואתה קלעת רק לחלקו. זה סביר ואפילו טוב לשלב זה של קמפיין, אך זה מראה על מקום לשיפור: אפשר לחפש מילים נוספות, ארוכות יותר, שאולי יקלעו בצורה טובה יותר לחיפושי הגולשים, והן בד"כ גם זולות יותר. ראה סעיף הבא:
2. יש לך מילת “ביטוי” שזוללת המון קליקים! 288 קליקים למילה אחת מתוך 314 קליקים על 25 מילים סה"כ. היא גם זוללת לך את כל התקציב ומונעת הופעות של מילים אחרות. קח את המילה הזו ותגזור ממנה ביטויים ארוכים יותר, כשהמילה המקורית עדיין בתוך הביטוי.
! אל תפריז בכמות המילים, אחרת לא נוכל לעקוב אחריהן. תנסה להוסיף עוד כמה ביטויים ארוכים יותר, הנגזרים מהמילים שקיבלו את מירב הקליקים. הכנס את הביטויים החדשים בכל סוגי ההתאמה. תנסה לא לעבור את ה 5 ביטויים (חדשים).
3. ריבוי הקליקים על ההתאמה המדויקת אינו אומר שאתה מאוד ממוקד, מכיון ששני שליש מהקליקים הנ"ל הגיעו מרשת התוכן, ושם הופעת המודעה א י נ ה פר מילת מפתח ספציפית! למרות שמופיעים קליקים על מילים ספציפיות. נדבר על כך בשיעור.
4. כן, כרגע נא לכבות את רשת התוכן לחלוטין, ולא רק בקמפיין ניסיוני - גם בשלבים מתקדמים נפעל ברשת התוכן בנפרד.
5. הקמפיין שלך מקבל הרבה קליקים, ובמידה והגעת לשליש או יותר מהתקציב היומי שלך, זה סימן שאינך ממוקד מספיק. הייתי שוקלת להוריד את התקציב היומי, אבל בצע קודם את השינויים כדי שנוכל לנתח את התוצאות.
כל זה מבלי שראיתי את הקמפיין שלך, אז נעבור עליו בשיעור.
בהצלחה,
טל