שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הפורומים

   
 
מסע פרסום נסיוני וללא המרה
פורסם: 28 אוקטובר 2007 05:04   [ התעלם ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  46
הצטרף: 12/10/2007

היי,

סיימתי את מסע הפרסום הנסיוני שכן הגעתי ל 521 קליקים אך ללא המרה אחת. האם זה אומר שדף המכירה של המוצר בו בחרתי איננו טוב מספיק? האם יש משהו שאוכל לשפר? ה CTR שלי בשלוש קבוצות מודעות שפתחתי עבור מסע הפרסום היה 2.55%, 3.90% ו 1.86%. לא לקחתי בחשבון את ה CTR באתרי התוכן ששותפים עם גוגל אלא רק בתוצאות החיפוש.

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 14:33   [ התעלם ]   [ # 1 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

הי פז,
ייתכן והמוצר אינו מוצלח, אך ייתכן גם והמודעה/מילים לא היו ממוקדות. כמה מילות מפתח בקמפיין? וה 521 קליקים נפרשים על פני כמה מילות מפתח?
2. האם רשת התוכן פועלת? אם כן : א) כבה אותה ב) כמה קליקים מתוך ה 521 הגיעו מרשת התוכן?

טל

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 15:56   [ התעלם ]   [ # 2 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  46
הצטרף: 12/10/2007

היי טל,

ריכזתי את התשובות לשאלות ששאלת בטבלה שלהלן:
ההקלקות עלו בינתיים ל 694 והקפאתי לעת עתה את מסע הפרסום.

התאמה חיפוש תוכן סה"כ מילים מספר הקלקות מקסימלי על מילה
רחבה 29 40 69 25 8
ביטוי 314 25 339 25 288
מדויק 92 194 286 25 37
סה"כ 435 259 694 25 333

בכל מוצר שאקדם בקמפיין נסיוני כדאי לבטל את רשת התוכן?

תודה רבה,
פז

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 17:01   [ התעלם ]   [ # 3 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

הי פז,
קודם כל יופי של ארגוןsmile

1. מס’ מילות המפתח תקין לשלב זה, והפיצול בין ההתאמות.
2. אני מתייחסת בסעיף זה רק לנתונים שהתקבלו מ"חיפוש": הריכוז הגדול של קליקים על התאמת “ביטוי” אומרת לי שמצד אחד אתה כנראה רלוונטי (זה משתקף גם ב CTR שלך), מצד שני יש מקום למקד את המילים קצת יותר - 314 קליקים של אנשים שחיפשו ביטוי ארוך יותר ואתה קלעת רק לחלקו. זה סביר ואפילו טוב לשלב זה של קמפיין, אך זה מראה על מקום לשיפור: אפשר לחפש מילים נוספות, ארוכות יותר, שאולי יקלעו בצורה טובה יותר לחיפושי הגולשים, והן בד"כ גם זולות יותר. ראה סעיף הבא:
2. יש לך מילת “ביטוי” שזוללת המון קליקים! 288 קליקים למילה אחת מתוך 314 קליקים על 25 מילים סה"כ. היא גם זוללת לך את כל התקציב ומונעת הופעות של מילים אחרות. קח את המילה הזו ותגזור ממנה ביטויים ארוכים יותר, כשהמילה המקורית עדיין בתוך הביטוי.
!  אל תפריז בכמות המילים, אחרת לא נוכל לעקוב אחריהן. תנסה להוסיף עוד כמה ביטויים ארוכים יותר, הנגזרים מהמילים שקיבלו את מירב הקליקים. הכנס את הביטויים החדשים בכל סוגי ההתאמה.  תנסה לא לעבור את ה 5 ביטויים (חדשים).
3. ריבוי הקליקים על ההתאמה המדויקת אינו אומר שאתה מאוד ממוקד, מכיון ששני שליש מהקליקים הנ"ל הגיעו מרשת התוכן, ושם הופעת המודעה א י נ ה פר מילת מפתח ספציפית! למרות שמופיעים קליקים על מילים ספציפיות. נדבר על כך בשיעור.
4. כן, כרגע נא לכבות את רשת התוכן לחלוטין, ולא רק בקמפיין ניסיוני - גם בשלבים מתקדמים נפעל ברשת התוכן בנפרד.
5. הקמפיין שלך מקבל הרבה קליקים, ובמידה והגעת לשליש או יותר מהתקציב היומי שלך, זה סימן שאינך ממוקד מספיק. הייתי שוקלת להוריד את התקציב היומי, אבל בצע קודם את השינויים כדי שנוכל לנתח את התוצאות.
כל זה מבלי שראיתי את הקמפיין שלך, אז נעבור עליו בשיעור.

בהצלחה,
טל

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 17:06   [ התעלם ]   [ # 4 ]
חבר
RankRank
סך-הכל הודעות:  46
הצטרף: 12/10/2007

היי,

תודה רבה וגם על התגובה המהירה.

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 18:05   [ התעלם ]   [ # 5 ]
חבר חדש
Rank
סך-הכל הודעות:  18
הצטרף: 10/10/2007

היכן מכבים את רשת התוכן?

פרופיל
 
 
פורסם: 28 אוקטובר 2007 18:47   [ התעלם ]   [ # 6 ]
עורך
Avatar
RankRankRankRank
סך-הכל הודעות:  1059
הצטרף: 09/10/2007

גש להגדרות הקמפיין שלך,
settings
תראה 3 תיבות
הסר את ה V מ content network

טל

פרופיל