אחרי שראיתי את הדוגמאות לדפי נחיתה הבנתי פחות או יותר את תפקידם.
אבל מבחינה טכנית ישנם דברים שאני פשוט לא מצליח להבין.
היו דוגמאות של אתרים שהגולש ממלא פרטים ואז “חוזרים אליו”
מי חוזר אליו?האם הפרטים האלה שהוא משאיר מגיעים למוצר האפיליאט שאני משווק וכך אני מרוויח או שאת הפרטים אני מקבל ואמור להפנות לחברה?
בקיצור:איך אני מחבר בין מידע שהושאר בדף הנחיתה למוצר שאותו אני משווק?האם זה משהו שבכלל אאוטסורסינג אמור לפתור(ברמה תיכנותית וכדומה?)
עשיתי חיפוש כאן באתר ולא מצאתי תשובה לקשר הזה.
שלום אורח! אנא בצע 
