עסק אינטרנטי משלך בדרך!
איתנו תוכל להגדיל את הכנסתך החודשית באמצעות עסק אינטרנטי משלך - גם אם אין לך רקע בעסקים ואפילו לא רעיון או מושג איפה מתחילים, תכנית הלימודים שלנו תכשיר אותך מהיסוד להקים עסק משלך באינטרנט תוך שבועות בודדים ובהשקעה מועטה של כסף!
הקורסים של מכללת קליקים הינם מעשיים במיוחד וזמינים לצפיה בוידאו דרך האינטרנט, מה שמאפשר לך ללמוד מהבית, בקצב ובזמן הנוחים לך. לתלמידים ניתנת מעטפת תמיכה רחבה ומענה לשאלות בפורומים הפרטיים ובמפגשי אימון והעשרה חודשיים עם המרצים.
אנו מציעים לך בחינם קורס מבוא קצר ומרתק לעולם עסקי האינטרנט. לקבלת הקורס לחץ כאן »
הכירו את נבחרת מומחי עסקי האינטרנט של מכללת קליקים
- ביוטיוב content id
מה הבעיה הגדולה ביותר ביוטיוב? נכון הפרת זכויות יוצרים. אנשים יוצרים שיר/סרטון סיפור וכו׳,
ואנשים אחרים רוכבים על ההצלחה שלהם ופשוט מעתיקים אותם. זה יכול להיות פרק שלם של סדרה וזה יכול להיות שיר מפורסם שמישהו שם כרקע לאיזו מצגת או סרטון משפחתי. כן גם זו הפרה של זכויות יוצרים.
אז מה עושים? או! פה יש כמה אפשרויות, כאשר בחלקן אפשר להרוויח כסף. כן, להרוויח כסף גם כשמפרים את זכויותנו.
אז איך זה עובד?
- בחירת שם לבלוג רווחי
שם מותג הוא כמובן פרמטר חשוב מאד בכל עסק, אפילו בבלוג. חשבו על יוטיוב, יאהו וכו׳. אז איך בוחרים שם? הכי קל הוא על שם הבלוגר עצמו. יוסיכהן נקודה קום. גם ככה בלוג הוא דבר אישי, למה שלא יחובר עם הכותב. אז זהו שבד״כ זה לא רעיון טוב.
- פרסומות דינאמיות מהסוג השלישי
מה הסוג הראשון? הסוג הראשון הוא להתאים את הפרסומת למקום והזמן בו היא מוצגת. למשל פרסומת למזון כלבים בבלוג על אילוף כלבים. הסוג השני, הוא להתאים את הפרסומת אישית לצופה. למשל צופה שנכנס לאתר שלי שמוכר מזון כלבים, יר מודעה למזון כלבים באתר אחר, למשל כשהוא צופה ביוטיוב. מה שקראנו לו פרסומת רודפת.
- חשיבות העיצוב בפרסום
נתחיל ונאמר שגם חוסר עיצוב זה סוג של עיצוב.
ההצלחה הראשונית של גוגל למשל, הגיע מהעמוד הראשי שלהם שהיה מעוצב בצורה מינימליסטית. תיבת חיפוש ושני כפתורים.
זה עבד מול המתחרים באותה תקופה שמילאו את דפי הבית שלהם בלינקים, תמונות, שדות טקסט וכו׳. וקראו לעצמם פורטלים.
דווקא הפשטות משכה את האנשים. איכות המוצר: במקרה של גוגל, תוצאות החיפוש השאירה את הגולשים וגרמה להם לחזור.
- פרסומות מבוססות תוכן שיחה.
קודם כל נבין למה: פרסומת היא דבר שיכול להיות שלילי ויכול להיות חיובי. הדבר שיקבע כמה חיובית הפרסומת היא הרלוונטיות שלה למי שרואה או שומע אותה. כמובן גם האיכות שלה קובעת. אבל אם יש רלוונטיות, אז שאר הפרמטרים פחות חשובים.
|
|