שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הבלוג של קליקים

זה המקום להתעדכן במה שקורה בעולם האינטרנט. אנו מפרסמים כאן כתבות לעיתים קרובות, אז השארו מעודכנים.

יש לכם טיפ שיכול לעזור לאחרים? שלחו אותו אלינו ונפרסם אותו באתר!

ביוטיוב content id

מה הבעיה הגדולה ביותר ביוטיוב? נכון הפרת זכויות יוצרים. אנשים יוצרים שיר/סרטון סיפור וכו׳,
ואנשים אחרים רוכבים על ההצלחה שלהם ופשוט מעתיקים אותם. זה יכול להיות פרק שלם של סדרה וזה יכול להיות שיר מפורסם שמישהו שם כרקע לאיזו מצגת או סרטון משפחתי. כן גם זו הפרה של זכויות יוצרים.
אז מה עושים? או! פה יש כמה אפשרויות, כאשר בחלקן אפשר להרוויח כסף. כן, להרוויח כסף גם כשמפרים את זכויותנו.
אז איך זה עובד?

המשך קריאה...


בחירת שם לבלוג רווחי

שם מותג הוא כמובן פרמטר חשוב מאד בכל עסק, אפילו בבלוג. חשבו על יוטיוב, יאהו וכו׳. אז איך בוחרים שם? הכי קל הוא על שם הבלוגר עצמו. יוסיכהן נקודה קום. גם ככה בלוג הוא דבר אישי, למה שלא יחובר עם הכותב. אז זהו שבד״כ זה לא רעיון טוב.

המשך קריאה...


פרסומות דינאמיות מהסוג השלישי

מה הסוג הראשון? הסוג הראשון הוא להתאים את הפרסומת למקום והזמן בו היא מוצגת. למשל פרסומת למזון כלבים בבלוג על אילוף כלבים. הסוג השני, הוא להתאים את הפרסומת אישית לצופה. למשל צופה שנכנס לאתר שלי שמוכר מזון כלבים, יר מודעה למזון כלבים באתר אחר, למשל כשהוא צופה ביוטיוב. מה שקראנו לו פרסומת רודפת.

המשך קריאה...


חשיבות העיצוב בפרסום

נתחיל ונאמר שגם חוסר עיצוב זה סוג של עיצוב.
ההצלחה הראשונית של גוגל למשל, הגיע מהעמוד הראשי שלהם שהיה מעוצב בצורה מינימליסטית. תיבת חיפוש ושני כפתורים.
זה עבד מול המתחרים באותה תקופה שמילאו את דפי הבית שלהם בלינקים, תמונות, שדות טקסט וכו׳. וקראו לעצמם פורטלים.
דווקא הפשטות משכה את האנשים. איכות המוצר: במקרה של גוגל, תוצאות החיפוש השאירה את הגולשים וגרמה להם לחזור.

המשך קריאה...


פרסומות מבוססות תוכן שיחה.

קודם כל נבין למה: פרסומת היא דבר שיכול להיות שלילי ויכול להיות חיובי. הדבר שיקבע כמה חיובית הפרסומת היא הרלוונטיות שלה למי שרואה או שומע אותה. כמובן גם האיכות שלה קובעת. אבל אם יש רלוונטיות, אז שאר הפרמטרים פחות חשובים.

המשך קריאה...


אופטימיזציה למודעות ע״י… מתחרים?

כיצד אפשר לשלם פחות על פרסום דווקא בעזרת המתחרים שלנו?

המשך קריאה...


טיפים לפרסום בפייסבוק

גם באינטרנט הפרסום עובד, ובניגוד לטלוויזיה או אפילו לרדיו, כל אחד יכול לפרסם, תקציב הפרסום יכול להתחיל בדולר אחד.
הפרסום באינטרנט הוא גם מאד ממוקד, לא סטטיסטיקות או פיפל מיטר, אלא ממש כל צפייה או קליק על פרסומת נספר ולפי זה משלמים.
בואו נדבר קצת פרסום בפייסבוק

המשך קריאה...


פסיקה נגד טלפונים אוטומטיים

אז יש תקנה חדשה של ה FCC
telemarketing rule under the Telephone Consumer Protection Act -TCPA
כבר נגיד שזה נוגע לנו, גם כי אנחנו אולי משווקים לארה״ב אז כדאי שלא נעבור על החוק, וגם כצרכנים, כי פסיקות כאלו בד״כ מועתקות גם לאזורינו.

המשך קריאה...


הכנס הווירטואלי הישראלי לכסף, משפחה ואורח חיים 2013!

סילויו פינקו המנהל האקדמי של מכללת קליקים, מרצה בכנס הווירטואלי הישראלי לכסף, משפחה ואורח חיים 2013! לפרטים נוספים:
http://www.moneyandfamily.mizug-pro.com/?page_id=5&ref=58

המשך קריאה...


מקורות הכנסה לאתר

אז יש לנו בלוג, ואנחנו רוצים להרוויח ממנו כסף. דיברנו על כל מיני דרכים. יש חידושים, נדבר על שלוש דרכים, ונראה מה חדש

המשך קריאה...


עמוד 1 מתוך 6
 1 2 3 >  אחרון »