טיפים לפרסום בפייסבוק
גם באינטרנט הפרסום עובד, ובניגוד לטלוויזיה או אפילו לרדיו, כל אחד יכול לפרסם, תקציב הפרסום יכול להתחיל בדולר אחד.
הפרסום באינטרנט הוא גם מאד ממוקד, לא סטטיסטיקות או פיפל מיטר, אלא ממש כל צפייה או קליק על פרסומת נספר ולפי זה משלמים.
בואו נדבר קצת פרסום בפייסבוק
כפי שאמרנו הפרסום יכול להיות ממוקד ומפולח מאד. אפשר לקבוע כקהל יעד למשל, נשים נשואות בגילאי 40-47 שעשו לייק לשלמה ארצי. ורק הן יראו את המודעה. המחיר נקבע או לכל צפייה או לכל קליק. CPC או PPC. דבר מעניין הוא זה: אם נעשה קמפיין כפי שאמרנו לנשים נשואות בגיל 40-47 שעשו לייק לשלמה ארצי, המחיר לקליק יהיה נניח שקל אחד. אבל אם נעשה 8 קמפיינים, קמפיין לכל גיל, כלומר לבנות 40, 41, 42, וכו׳ בנפרד, המחיר לקליק ירד. כמה שהנישה קטנה יותר וממוקדת יותר, כך נשלם פחות על קליק.
מאמץ קטן מצידנו בהקמת הקמפיין וההוצאות שלנו יורדות, כלומר הרווחים יעלו!
עוד:
לבדוק את אחוזי ההמרה שלנו ביחס לזמנים: שעות וימי שבוע. נזכיר מה זה אחוזי המרה: אם המודעה שלנו שולחת את הגולשים לגף נחיתה בו אנחנו מצפים למכור משהו או שיתנו פרטים, אז אחוזי ההמרה הם סך כל הגולשים שקנו או שנתנו פרטים מתוך סך כל הגולשים שלחצו על המודעה. ברור שאחוזי המרה גבוהים יותר = יותר כסף. אז אם נבדוק את אחוזי ההמרה ביחס לזמן, נגלה שיש שעות ביום ואפילו ימים שאנשים לוחצים על הפרסומות שלנו אבל לא קונים או לא לא משאירים פרטים. מה שצריך לעשות כמובן הוא להגדיר בקמפיין שבשעות אחוזי ההמרה נמוכים שהמודעה לא תופיע בכלל.
הרחבה של 2: אם הקמפיין שלנו מתפרש על פני אזורי זמן שונים, אז אפשר להגדיר שהמודעו יופיעו בהתאם לאותם אזורי זמן. נשמע טריוויאלי, אבל אנשים לא עושים את זה משום מה. כלומר שאם שעה 9:00 היא שעה טובה למודעה שלנו ולוחצים עליה הרבה וקונים אח״כ, אז כדאי שבארה״ב היא תופיע ב9:00 שלהם ובאירופה ב9:00 שלהם…
כטיפ נוסף למקצוענים/עצלנים אני אגיד שיש כלים שעושים את כל זה אוטומטית…
פורסם בתאריך: 09 בדצמבר 2013