Conversion Tracking לתוכניות שותפים
מסמך זה ייתאר כיצד ניתן להשתמש ב-Google ובגליון Excel לשם ביצוע מעקה אחרי המרות למכירות בקליקבנק. שימוש בשיטה זו, יאפשר לזהות את המילים הממירות ולמחוק את אלו שלא (לא למהר למחוק מילים לא ממירות לפני שצברו מספיק קליקים).
1. ניגשים לחשבון ה-AdWords שלנו ובוחרים בתפריט Tools ולאחר מכן בכלי Keyword Tool.
2. בוחרים באפשרות Site Related Keywords ומזינים את כתובת האתר אותו משווקים. כל נקבל הצעות למילים בעלות סיכוי טוב יותר ל-Quality Score סביר…
3. את המילים המתקבלות יש לחלק לקבוצות על-בסיס מי מחפש ועל-בסיס מה מחפשים.
למשל, למוצר כמו “מתנות לחתונה” יכולות להיות קבוצות כמו “מתנות לחתן”, “מתנות לכלה”, “Wedding Gifts” ו-"Wedding Presents”.
4. יש לחשוב על “הארכת” המילים המתקבלות לשם מיקוד נוסף.
5. את המילים יש לסדר לפי קבוצות בגליון אקסל ולהצמיד לכל קבוצה אות (A B C). כל מילה תקבל TID לפי האות מהקבוצה ומספר מהשורה. למשל, ה-TID שתקבל המילה “bride wedding gift” יהיה A3…
6. את כל המילים, על קבוצותיהן יש להזין לתוך הקמפיין ב-AdWords וליצור לכל קבוצה מודעה או יותר (לא לשכוח מילים שליליות).
7. להצמדת ה-TID לכל מילה בנפרד, יש לסמן את כל המילים ב-AdWords בעזרת תיבת הסימון בשורה וללחוץ על “Edit Keyword Setting”.
8. יש להזין כתובת נפרדת לכל מילה. למשל:
http://you.vendor.hop.clickbank.net/?tid=A1
כאשר האות והמספר נלקחים מגליון ה-Excel.
9. להתאמת ביטוי (Prase Match), ניתן להוסיף prs ולהפוך את ה-TID ל-A1prs. ל-Exact Match ניתן להצמיד ext לפי אותה שיטה.
10. בכל מכירה בקליקבנק, יש לגשת לדוחות שם (Reports->Transactions) ולבדוק מה ה-TID שמופיע ולבדוק מה המילה הרלוונטית ב-Excel.
פורסם בתאריך: 05 באוקטובר 2007