שלום אורח! אנא בצע כניסה למערכת או הירשם כחבר

הבלוג של קליקים

זה המקום להתעדכן במה שקורה בעולם האינטרנט. אנו מפרסמים כאן כתבות לעיתים קרובות, אז השארו מעודכנים.

יש לכם טיפ שיכול לעזור לאחרים? שלחו אותו אלינו ונפרסם אותו באתר!

מחקר מילות מפתח – חלק ג’: שלבי הרכישה

רשימת מילות המפתח היא המרכיב העיקרי בקמפיין שלנו. הן מייצגות את קהל היעד ואיכותן נמדדת בכמה מדדים. במאמר הקודם סקרנו את המדד הראשון לאיכות הרשימה שלנו, רלוונטיות, הקובע את מידת הקשר בין קהל היעד והמוצר שאנו מציעים. המאמר הנוכחי יעסוק בשלב הקנייה שבו נמצא קהל היעד שלנו.

המשך קריאה...


היו זהירים עם חשבון ה-AdWords שלכם - כמה טיפים

לא ממש ברור מדוע גוגל בנו את אדוורדס בדרכים מסוימות, אבל הנה כמה דברים שצריך להזהר לגביהם

המשך קריאה...


הודלפו כללי האיכות של עובדי Google

למי שלא יודע, Google מעסיקה מאות (יתכן ואלפים) של עובדים שכל תכלית עבודתם היא לסרוק את תוצאות החיפוש של גוגל, לאתר אתרי "ספאם" ולמחוק אותם מהמאגר. לאחרונה הודלף מסמך פנימי של Google המסביר לעובד מה לחפש ואיך להגדיר אתר כאתר "זבל".

המשך קריאה...


האם גוגל נכנסת לשוק האפיליאט?

לפי דיווח באתר מערכת ההפעלה של Google, נראה כאילו גוגל החליטו שלהיות אפיליאט זה לא רעיון רע. הם עושים ניסויים בשילוב תיבות חיפוש למוצרי אפיליאט כחלק מתוצאות החיפוש (תמונה מצורפת).

המשך קריאה...


מחקר מילות מפתח - חלק ב: רלוונטיות

במאמר הקודם בסדרה סקרנו את המדדים השונים המשפיעים על בחירת מילות המפתח שלנו בבואנו ליצור קמפיין מוצלח ב-Google AdWords. מאמר זה ייתמקד בקביעת מידת הרלוונטיות של על מילות המפתח שלנו.

המשך קריאה...


מחקר מילות מפתח - חלק א

איכותו של קמפיין טמונה במידה רבה ברשימת מילות המפתח שבו. מילות המפתח הן אבני היסוד של הקמפיין ואין להקל ראש בבחירתן. מילות המפתח הן ביטויי חיפוש שהוגדרו על ידנו, המפרסמים, ואשר מפעילים את הופעת המודעה שלנו.

המשך קריאה...


קליקים ב-"היום בחדשות”, 2/1/2008

רן ארוסי התארח בתוכניתה של קרן נויבך בנושא כסף באינטרנט ושוחח חימה על eBay, Second Life ועוד...

המשך קריאה...


מעקב המרות בדפי נחיתה (SID, TID)

כידוע, הרוב המוחלט של רשתות תוכניות השותפים מציעות לבצע מעקב אחר המרות. הנה דרך לעקוב אחר ההמרות בעמודי הנחיתה שלנו.

המשך קריאה...


סימני פיסוק לשיפור ה-CTR

חשיבות הנתון CTR לביצועי הקמפיין שלנו עשויה להיות מכרעת, בעיקר בשוק תחרותי. CTR הוא אחד המשתנים שגוגל משקלל בבואו לקבוע את מיקום המודעה שלנו ואת דירוגה. הרעיון העומד מאחורי שימוש בסימני פיסוק הוא למשוך תשומת לב למודעה באופן ויזואלי, נוסף על השימוש בטקסט.

המשך קריאה...


קופוני הנחה ל-Go Daddy

לכל מי שמעוניין לפתוח אתר או לרשון דומיין בחברת Go Daddy (המצויינת), מוזמן להשתמש באחד הקופונים הבאים ולקבל הנחה.

המשך קריאה...


עמוד 5 מתוך 6
« ראשון  <  3 4 5 6 >